30 اردیبهشت 1391
شماره خبر: 7157

ایران حامی مقتدر ملت‌های مظلوم است

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

ایران حامی مقتدر ملت‌های مظلوم است

استاندار البرز گفت: ملت ایران همواره در کنار ملل مظلوم و آزادی‌خواه قرار داشته و به ‌عنوان حامی مقتدر آنها شناخته می‌شود.
عیسی فرهادی در حاشیه راهپیمایی مردم کلان‌شهر کرج در دفاع از قیام مردم بحرین طی گفت‌وگویی با خبرنگاران اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی دستاوردهای بسیاری برای جهان اسلام داشت که یکی از آنها ارائه الگویی مناسب برای مسلمانان آزادی‌خواه است. وی تصریح کرد: با گذشت 3 دهه از انقلاب اسلامی شاهد هستیم که مسلمانان با الگو گرفتن از قیام مردم ایران در بهمن 57 در مقابل حکومت‌های ظالم و سرسپرده غرب ایستادگی و برای اعمال حقوق خود انقلاب کرده‌اند. این مسئول اظهار داشت: به فضل الهی و هدایت‌های هوشمندانه رهبری معظم انقلاب اسلامی،‌ امروز ایران به ‌عنوان الگویی مناسب برای جهان اسلام شناخته شده و حامی مقتدر مردم مظلوم در سراسر جهان است. فرهادی تاکید کرد: هر جایی که انسان‌ها برای دست‌یابی به حقوق خود مقاومت می‌کنند، ملت ایران حامی معنوی آنها بوده و از هیچ تلاشی برای تحقق اهداف انقلاب‌های مردمی کوتاهی نکرده است. وی افزود: این روحیه انقلابی ملت ایران آنها را در جهان سربلند و با عزت کرده است.
* بحرین زیر سلطه هیچ کشوری نمی‌رود
وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه هدف عربستان از ارائه طرحی نابخردانه درباره مالکیت بحرین گفت: این طرح در راستای اهداف آمریکا و رژیم صهیونیستی تهیه و ارائه شده است. استاندار البرز تاکید کرد: این در حالی است که جوانان بحرینی ثابت کرده‌اند که تحت سلطه هیچ قدرت زورگویی نمی‌روند و قیام 15 ماهه آنها نشانه خواست ملی در بحرین برای رسیدن به آزادی و استقلال است.
* پاسخ ملت ایران به توطئه‌های غرب
فرهادی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به راهپیمایی پرشکوه مردم ایران در حمایت از انقلاب بحرین به ویژه در استان البرز اظهار داشت: مردم ما دفاع از قیام‌های اسلامی را وظیفه دینی خود دانسته و امروز به پیروی از رهبری معظم انقلاب در خیابان‌ها حاضر شدند. وی تاکید کرد: حضور گسترده و پرشکوه مردم استان البرز در راهپیمایی امروز بار دیگر ثابت کرد که این مردم در کنار رهبری و امت اسلامی برای انجام وظایف دینی و ملی خود قرار دارند. فرهادی در پایان خاطرنشان کرد: این حضور گسترده پاسخی بود به توطئه‌های غرب علیه جهان اسلام که با قاطعیت همراه بود.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود