11 تیر 1391
شماره خبر: 8469

صاحبخانه شدن با 4 میلیون تومان در ساوجبلاغ

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

صاحبخانه شدن با 4 میلیون تومان در ساوجبلاغ

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ گفت: خانواده های فاقد مسکن با چهار میلیون تومان آورده شخصی در شهرستان ساوجبلاغ صاحبخانه می شوند.
فرماندار ساوجبلاغ گفت: به این افراد واحد های مسکونی مهر در شهرک ابریشم چهارباغ واگذار می شود. علی حدادی با یبان اینکه برای استفاده از این تسهیلات نیازی به سپرده گذاری نیست، افزود: با قیمانده قیمت مسکن واگذار شده، در قالب تسهیلات بلند مدت تا سقف 20 میلیون تومان تامین می شود. وی افزود: متقاضیان واجد شرایطی که تاکنون برای دریافت مسکن مهر نامنویسی نکرده اند می توانند برای استفاده از این امکان نام نویسی کنند.
220 میلیارد تومان مجموعه اعتبارات استان البرز است
اسکندر صیدایی در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان البرز درباره بودجه سال 91 استان البرز اظهار داشت: اعتبار هزینه ای استان 75 میلیارد تومان برآورد شده که حدود 220 میلیارد تومان مجموعه اعتبارات استان است. وی ادامه داد: توزیع اعتبارات استان به شهرستان های مختلف انجام شد. صیدایی با بیان اینکه اعتبارات تملک موجب توسعه استان می شود و تمامی پروژه های عمرانی استان با اعتبارات تملک انجام می شود، گفت: 55 درصد تملک دارایی و 45 درصد هم اعتبارات هزینه ای است.
4 ساختمان مربوط به دادگستری در شهرستان های استان البرز در حال ساخت است
معاون اداری مالی قوه قضائیه در افتتاح ساختمان جدید دادگستری شهرستان نظرآباد گفت: در حال حاضر چهار مجموعه مربوط به دادگستری در شهرستانهای استان البرز در حال ساخت و پیگیری است. نوروزکهزادی معاون اداری مالی قوه قضائیه در خصوص تامین نیروی انسانی متخصص برای ارتقای سطح خدمات رسانی و کاهش اطاله دادرسی ها گفت: در سالجاری 3 هزار قاضی در سطح کشور جذب خواهند شد که سهم استان البرز به تناسب جمعیت در بین 31 استان کشور قابل توجه خواهد بود.
بازدید دوره‌ای از شهرداری های سطح استان البرز صورت می گیرد
معاون امور عمرانی استانداری البرز در بازدید دوره ای از شهرداری گرمدره، هدف از این بازدید را بررسی مشکلات موجود در شهرستان و شهرداری گرمدره دانست و تعیین راهکارهای مناسب برای بر طرف کردن مشکلات را جزو برنامه های این بازدید برشمرد. وی افزود: تیم کارشناسی اداره کل امور شهری و شوراها از همه پروژه های عمرانی، امور اداری، استخدامی، پرسنلی و ساخت و سازها بازدید کرده و همچنین نشستی با اعضای شورای اسلامی و شهرداری گرمدره با انجام تبادل نظر جهت رفع مشکلات موجود تبادل ترتیب داده شد.
افتتاح دفتر نماینده مردم ساوجبلاغ در شهر چهار باغ
دومین دفتر حجت‌الاسلام مفید کیایی نژاد نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی با حضور عموم مردم و مسئولان در بخش چهار باغ افتتاح شد. نماینده مردم ساوجبلاغ با اشاره به جمعیت زیاد بخش چهار باغ استقرار دفتر نماینده را در این بخش ضروری دانست و گفت: این دفتر ودفاتر ما در شهرهای هشتگرد نظرآباد و طالقان درهفته 3روز در خدمت مردم هست. دفتر نماینده ساوجبلاغ علاوه بر شهر هشتگرد در شهر چهار باغ روبروی کلانتری این شهر از امروز آماده پاسخگویی مراجعان است.



منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود