16 مرداد 1391
شماره خبر: 9892

تحریم‌ها با بصیرت جوانان ایرانی خنثی شده است

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

تحریم‌ها با بصیرت جوانان ایرانی خنثی شده است

سپیدار آنلاین: معاون سیاسی فرماندار شهرستان نظرآباد گفت: به فضل الهی و با وجود تحریم‌های گسترده علیه ملت ایران، این توطئه نیز تاکنون با بصیرت نسل جوان انقلابی خنثی شده است.
بهرام کیایی در این شهرستان اظهار داشت: گسترش اصول و آرمان‌های انقلاب اسلامی در جهان و صدور آن به دیگر ممالک اسلامی در نهایت منجر به قیام امت اسلامی علیه حکومت‌های سرسپرده و غرب‌زده شد. وی تاکید کرد: قیام و انقلاب‌های اسلامی در منطقه خاورمیانه که در چند سال اخیر شاهد آن هستیم،‌ به طور کامل از انقلاب اسلامی ملت ایران در بهمن 57 الگوبرداری شده و این امر هراس غربی‌ها از ایران را افزایش داده است. معاون سیاسی فرماندار شهرستان نظرآباد افزود: با گسترش اعتراض‌های امت اسلامی، کینه و دشمنی کشورهای زورگوی اروپایی و آمریکایی‌ علیه ملت ایران بیشتر شد و ما شاهد هستیم که توطئه‌های بسیاری طی چند ماه اخیر در مورد کشورمان اعمال می‌شود.
همه برای مقابله با تحریم‌ها مسئولیت داریم
کیایی تاکید کرد: تحریم‌های اخیر تنها با هدف مایوس کردن ملت ایران و ایجاد مانع در راه پیشرفت کشورمان اعمال شده و همه مردم و مسئولان برای مقابله با این توطئه خصمانه مسئولیت داریم. وی بیان داشت: در این میان نقش نسل‌های سوم و چهارم انقلاب برای دفاع و حراست از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی سنگین‌تر از دیگران است. معاون سیاسی فرماندار نظرآباد افزود: بنابراین جوانان و نوجوانان باید از ابعاد مختلف توطئه دشمنان اطلاع داشته و بدانند که دشمنان غربی و بدخواهان داخلی چه نقشه‌های شومی را در سر دارند. کیایی گفت: برای تحقق این مهم رسانه‌ها نقش بسیار مهمی دارند و لازم است برای افزایش آگاهی و بصیرت جامعه بیش از گذشته تلاش کنند. این مسئول در پایان تاکید کرد: آنچه که تاکنون موجب خنثی‌سازی تحریم‌ها شده، عزم و اراده ملت ایران و به ویژه جوانان ولایی کشورمان است و به طور قطع با افزایش آگاهی نسل جوان،‌ این مقاومت با جدیت بیشتری تداوم خواهد یافت.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود