23 فروردین 1391
شماره خبر: 6207

دشمن به دنبال مایوس کردن ملت ایران است

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

دشمن به دنبال مایوس کردن ملت ایران است

معاون سیاسی استاندار البرز تاکید کرد: مهمترین اولویت دشمنان خارجی جمهوری اسلامی ایران، منحرف ساختن ذهن نسل جوان از آرمان‌های اصیل انقلاب است.
ناصر رجبی اظهار داشت: انقلاب اسلامی در منطقه خاورمیانه و به طور کلی در معادلات بین‌الملل تاثیر بسیار زیادی داشته است. وی تصریح کرد: کارشناسان و محققان غربی بارها به این تاثیر عمیق به ویژه در میان ملت‌های خواستار آزادی و استقلال اعتراف کرده و معتقدند که ایران الگویی برای ملت‌های عدالت‌طلب است.
* قیام‌ ملت‌های مسلمان برگرفته از انقلاب اسلامی بود
این مسئول با بیان اینکه تحلیل‌گران و کارشناسان روابط بین‌الملل در زمان تحلیل قیام ملت‌های مسلمان در منطقه اعتراف کردند که ایران و دست‌یابی به مدل نظام مقدس جمهوری اسلامی الگوی مردم بوده است، گفت: به دلیل این تاثیرگذاری کشورهای غربی توطئه‌های خود علیه ایران اسلامی را افزایش داده و هدف آنها مایوس کردن ملت ایران است. رجبی با اشاره به تحریم‌های اقتصادی گسترده علیه کشورمان توسط کشورهای زورگوی غربی گفت: غربی‌ها می‌خواهند مردم ما را از نظر اقتصادی تحت فشار قرار داده و آنها را نسبت به توانمندی‌های نظام جمهوری اسلامی مایوس و ناامید کند.
* حمایت از تولید ملی در شرایط فعلی ضروری است
وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه چه راهکاری باید برای مقابله با توطئه دشمنان خارجی اتخاذ شود؟ گفت:‌ در گام نخست حتی یک لحظه نباید در برابر توطئه‌های اقتصادی دشمن غافل شویم. رجبی افزود: رهبری معظم انقلاب اسلامی در رهنمودهای نوروزی راه مقابله با این توطئه‌ها را به صورت شفاف بیان فرمودند و به طور قطع حمایت از تولید ملی و توجه به تولید و صنایع داخلی تنها راه چاره ما است. وی در پایان تاکید کرد: با توجه به اینکه رهبری معظم انقلاب وظائف مردم و دستگاه‌های دولتی و خصوصی در حوزه اقتصادی را تبیین فرمودند، همه مردم و مسئولان باید عزم و اراده جدی تحقق این رهنمودها را در اولویت قرار دهند.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود