10 مرداد 1394
شماره خبر: 146480

آرزوهای بر باد رفته

سپیدار‌آنلاین: گروه تنور داغ

آرزوهای بر باد رفته


با این اوصاف باید تبدیل خانه کشتی البرز به کمپ دوم تیم ملی کشتی، برگزاری مسابقات مهم بین المللی به میزبانی این استان و وعده های دیگر را آرزوهای بر باد رفته توصیف کرد.
در پنجم بهمن ماه سال گذشته رسول خادم رئیس فدراسیون کشتی کشورمان به استان البرز سفر کرد و طی این سفر با سید حمید طهایی استاندار البرز دیدار و گفت‌وگو کرد. در همان روز تابناک البرز با انتشار گزارشی از این سفر نوشت: اگر چه سفر وي به البرز و ديدار با استاندار پشت در‌هاي بسته برگزار شد،‌ اما خبرهاي خوشي از اين جلسه به گوش مي‌رسد. خبرنگاران براي يافتن دلايل و همچنين دستاوردهاي اين سفر ورزشي، اخباري كسب كردند كه موجب اميدواري اهالي كشتي به آينده شده است. از جمله آنكه شنيده شده در ديدار رئيس فدراسيون كشتي با استاندار البرز، رسول خادم موفق به دريافت قول‌هايي براي حمايت از برگزاري مسابقات بين‌المللي به ميزباني البرز از سوي سيد حميد طهايي شده است. استان البرز در توسعه و پيشرفت اين رشته ورزشي نقش موثري داشته و بسياري از قهرمانان فعلي و همچنين پيشكسوتان كشتي، از اهالي ورزش البرز هستند. از جمله اين قهرمانان و افراد مشهور كشتي ايران و جهان مي‌توان به عليرضا حيدري، ابراهيم جوادي و حتي مرحوم عليرضا سليماني اشاره كرد. بنابراين ميزباني مسابقات و تورنمنت‌هاي بين‌المللي در البرز، منجر به توسعه و پيشرفت اين رشته ورزشي بومي و ملي مي‌شود. خبرنگار تابناك شنيده است كه پس از قول استاندار براي حمايت مالي از اين مسابقات، خادم نيز وعده ميزباني يك تورنمنت مهم بين‌المللي در سال 94 را به البرزي‌ها داده است. نکته مهم در این سفر وعده رسول خادم به استاندار البرز بود. بر اساس اخبار رسانه ها، خادم در سفر به استان البرز به مسئولان ورزشي اين استان و استاندار البرز وعده داده كه در صورت تكميل اين پروژه، خانه كشتي البرز به عنوان يكي از محل‌هاي برگزاري مسابقات داخلي و همچنين اردوهاي تيم ملي انتخاب مي‌شود. خبرگزاری مهر در این تاریخ به نقل از سید حمید طهایی استاندار البرز نوشت: طهایی در حاشیه دیدار با رسول خادم گفت: تاسیس خانه کشتی استان البرز از کارهای ماندگار در حوزه ورزش این استان خواهد بود و بستری برای تربیت و پرورش ورزشکاران بنام در عرصه های ملی و بین المللی خواهد بود.
از سوی دیگر رئیس فدراسیون کشتی پس از دیدار و گفتگو با استاندار و بازدید از روند ساخت خانه کشتی به همراه مدیرکل ورزش و جوانان استان در این اداره کل حضور یافت و با رضا گل محمدی درباره وضعیت کشتی استان گفتگو کرد. خادم با اشاره به بازدید از خانه کشتی البرز گفت: راه اندازی این مجموعه می تواند به فدراسیون در برگزاری رویدادهای مختلف کمک کند و از این پس از این خانه به عنوان خانه دوم کشتی کشور استفاده خواهیم کرد. رئیس فدراسیون کشتی با تاکید بر اینکه نگاه ما به استان البرز ویژه است، افزود: تلاش می‌کنیم در جهت رشد و توسعه این رشته در استان گام برداریم. حال 6 ماه پس از سفر رسول خادم به استان البرز و وعده های بسیار، رئیس هیئت کشتی استان البرز واقعیت تلخی را مطرح می کند. مسیب دهبالایی به خبرگزاری مهر گفته است: برخی ها با ترغیب فدراسیون کشتی در تلاش بودند با پیش کشیدن پای آنها به موضوع خانه کشتی تختی کرج و مشارکت در تجهیز این فضای تازه تاسیس این خانه را به کمپ دوم تیم های ملی تبدیل کنند. پس از چندماه پیگیری و مکاتبه به نظر می رسد فدراسیونی ها به دلیل محدودیت های مالی زیادی که دارند راغب به این کار نباشند و خودمان باید برای رفع کمبودهای این فضای ورزشی دست به کار شویم. رئیس هیئت کشتی استان البرز ادامه داد: مسئولان فدراسیون در ابتدا امر به این دلیل این پیشنهاد البرز را پذیرفتند که تصور می کردند حضورشان بار مالی ندارد اما وقتی مطلع شدند برای آمدنشان به کرج باید در تجهیز این خانه وارد شوند پا پس کشیدند و منصرف شدند. با این اوصاف باید تبدیل خانه کشتی البرز به کمپ دوم تیم ملی کشتی، برگزاری مسابقات مهم بین المللی به میزبانی این استان و وعده های دیگر را آرزوهای بر باد رفته توصیف کرد.




منبع:تابناک

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود