8 مرداد 1394
شماره خبر: 146416

ایجاد کمپ دوم تیم های ملی در البرز منتفی است

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

ایجاد کمپ دوم تیم های ملی در البرز منتفی است


رییس هیئت کشتی استان البرز با بیان اینکه فدراسیون مشکلات مالی دارد گفت: ایجاد کمپ دوم تیم های ملی کشتی در البرز به احتمال فراوان منتفی است.
مسیب دهبالایی اظهار کرد: برخی ها با ترغیب فدراسیون کشتی در تلاش بودند با پیش کشیدن پای آنها به موضوع خانه کشتی تختی کرج و مشارکت در تجهیز این فضای تازه تاسیس این خانه را به کمپ دوم تیم های ملی تبدیل کنند. وی افزود: پس از چندماه پیگیری و مکاتبه به نظر می رسد فدراسیونی ها به دلیل محدودیت های مالی زیادی که دارند راغب به این کار نباشند و خودمان باید برای رفع کمبودهای این فضای ورزشی دست به کار شویم. دهبالایی با بیان اینکه مشکلی برای مشارکت فدراسیون در بهره برداری از این خانه کشتی نداریم گفت: برخی ها اینگونه عنوان می کردند که ما از آمدن فدراسیون و حضورشان ناراحت هستیم در حالی که ما خواستار حفظ حقوق و منافع جامعه کشتی این استان هستیم و هر طرحی که تبعات مثبتی داشته باشد را پذیرا هستیم. رییس هیئت کشتی استان البرز ادامه داد: مسئولان فدراسیون هم در ابتدا امر به این دلیل این پیشنهاد البرز را پذیرفتند که تصور می کردند حضورشان بار مالی ندارد اما وقتی مطلع شدند برای آمدنشان به کرج باید در تجهیز این خانه وارد شوند پا پس کشیدند و منصرف شدند. وی از برنامه ریزی لازم برای استفاده حداکثری از فضای این خانه کشتی خبرداد و گفت: در جلساتی که با اعضای هیئت استان داشته ایم راهکارهایی برای آماده سازی این فضای ورزشی اختصاصی پیدا کرد به زودی کار آموزش و برگزاری اردو و مسابقات کشتی استان در سالن جهان پهلوان تختی شروع می شود.
انتقاد از عمکلرد تیم های نونهالان و خردسالان
رییس هیئت کشتی استان البرز در ادامه حضور تیم های نونهالان و نوجوانان این استان در مسابقات کشوری را مورد اشاره قرار داد و گفت: متاسفانه این تیم نتوانست علیرغم انتظاری که داشتیم توقع ما را برآورده کند و نتایج خوبی کسب نکرد. بر این اساس دلایل این ناکامی مورد بررسی قرار خواهد گرفت اگر قصور و کوتاهی از سوی کادر مربیان و سرپرستی باشد برخورد خواهد شد. وی در پایان افزود: استان البرز از تاریخ ۱۷ مرداد ماه به مدت سه روز میزبان کلاس دانش افزایی مربیان کشتی کشور از ۵ استان خواهد بود و ۴۰۰ مربی کشتی با درجات مربیگری مختلف در این استان حضور خواهند یافت.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود