28 مرداد 1391
شماره خبر: 10430

نخستین شکست را به سپاهان تحمیل می‌کنیم

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

نخستین شکست را به سپاهان تحمیل می‌کنیم

سپیدار آنلاین: مهاجم تیم فوتبال سایپای البرز گفت: هدف ما در دیدار با سپاهان تحمیل نخستین شکست به قهرمان لیگ برتر است.
سجاد شهباززاده در کرج اظهار داشت: در این هفته ما مقابل تیمی بازی داریم که طی سال‌های اخیر موفق به کسب 3 مقام قهرمانی در لیگ برتر و یک مقام دومی در جام باشگاه‌های آسیا شده است. وی افزود: همچنین سپاهان اصفهان هم‌اکنون در رده نخست لیگ برتر قرار داشته و با کسب 10 امتیاز خود را به عنوان بهترین تیم فوتبال ایران مطرح کرده است.
*سپاهان شکست‌ناپذیر نیست
مهاجم جوان نارنجی‌پوشان کرجی افزود: سپاهان طی هفته‌های پایانی لیگ برتر فصل قبل شکست نخورد و از ابتدای لیگ امسال نیز بدون شکست به کار خود پایان می‌دهد. شهباززاده ادامه داد: با این وجود آنها شکست‌ناپذیر نیستند و در 4 هفته اخیر 3 گل دریافت کرده‌اند که نشان می‌دهد در خط دفاعی مشکل دارند و می‌توان از مدافعان آنها عبور کرد.
وی تاکید کرد: برای کسب 3 امتیاز به اصفهان می‌رویم و با شناختی که از نقاط ضعف و قوت این تیم داریم، امیدوار به ارائه بازی خوب و همراه با پیروزی هستیم.
*مدافعان جدید سپاهان را می‌شناسیم
مهاجم سایپای البرز در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه آیا شناختی از مدافعان و دروازه‌بان سپاهان دارد، گفت: امسال استخوان‌بندی اصلی خط دفاعی سپاهان و مدافعانی که چند سال در این تیم کنار هم بازی می‌کردند، دیگر در این تیم نبوده و بازیکنان جدیدی جای آنها آمده‌اند. شهباززاده افزود: به همین دلیل در روزهای اخیر فیلم 3 بازی آخر سپاهان را مشاهده کرده و شناخت خوبی از برنامه‌ها، توانایی‌ها و مشکلات خط دفاعی این تیم کسب کردیم. وی در پایان گفت: برای حضور در این دیدار آماده هستم و در صورت اعتماد کادر فنی مانند دیدارهای قبلی برای گلزنی تلاش خواهم کرد.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود