5 شهریور 1391
شماره خبر: 10691

کسب نتیجه در فوتبال بیشتر از بازی زیبا ارزش دارد

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

کسب نتیجه در فوتبال بیشتر از بازی زیبا ارزش دارد

سپیدار آنلاین: هافبک تیم فوتبال سایپای البرز با بیان اینکه تیمش به دنبال کسب پیروزی به هر قیمتی نیست، گفت: کسب نتیجه در فوتبال بیشتر از بازی زیبا ارزش دارد.
اسحاق سبحانی با اشاره به سه پیروزی پی در پی نماینده استان البرز در رقابت‌های این فصل لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: تیم ما درس‌های زیادی از شکست برابر فولاد خوزستان در هفته سوم کسب کرد و از آن پس نقاط ضعف تیمی را در کمترین زمان برطرف کردیم. وی تصریح کرد:‌ مزد این تلاش‌ها نیز کسب سه پیروزی پیاپی در هفته‌های چهارم تا ششم بود و در این مدت توانستیم سپاهان اصفهان که برای دفاع از عنوان قهرمانی خود می‌جنگد را در خانه خودشان شکست دهیم.
* سایپا ضد فوتبال بازی نمی‌کند
هافبک نارنجی‌پوشان کرجی در پاسخ به این پرسش که چرا برخی از کارشناسان و رسانه‌ها معتقدند سایپا علیرغم پیروزی‌ در هفته‌های اخیر، بازی زیبایی به نمایش نمی‌گذارد؟ گفت: در ابتدا باید بگویم که با این تحلیل‌ها موافق نیستم و ما هیچگاه ضد فوتبال بازی کردیم. سبحانی افزود: طی شش هفته‌ای که از رقابت‌های لیگ برتر امسال می‌گذرد، ما دو پیروزی بسیار خوب برابر استقلال و سپاهان داشتیم و به اعتقاد کسانی که این بازی‌ها را مشاهده کردند، سایپا حتی در دقایق پایانی نیز دست به دفاع صرف نزد. وی متذکر شد: البته باید قبول کرد در فوتبال به تیمی که زیبا بازی کرده و حرکات نمایشی بسیاری دارد هیچ امتیازی تعلق نمی‌گیرد.
* سایپا پیروزی به هر قیمتی را نمی‌خواهد
هافبک سایپای البرز ادامه داد: بنابراین طبیعی است که تیم‌‌ها کسب نتیجه را در اولویت قرار داده و نمی‌خواهند قربانی ارائه بازی تماشاگرپسند باشند. سبحانی بیان داشت: با این وجود سایپا در شش هفته نخست لیگ برتر هرگز ضد فوتبال بازی نکرد و به دنبال کسب پیروزی به هر قیمتی نبودیم. وی با اشاره به آخرین دیدار تیمش برابر آلومینیوم که با کسب نتیجه یک بر صفر به سود نارنجی‌پوشان کرجی به پایان رسید، گفت: این دیدار به دلیل شیوه بازی کردن نماینده هرمزگان با 5 بازی گذشته ما تفاوت داشت. سبحانی ادامه داد: آنها بر روی شیوه‌های دفاعی کار کرده و به صورتی بازیکنان ما را مهار کرده بودند که ارائه یک بازی تاکتیکی چندان میسر نمی‌شد.
این بازیکن فوتبال تاکید کرد: با این وجود در نیمه نخست بازی قفل دروازه آلومینیوم هرمزگان را باز و تا پایان از تک گل خود محافظت کردیم. هافبک نماینده استان البرز در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشورمان افزود: البته شاید مردم و کارشناسان توقع داشته باشند که سایپا پس از به ثمر رساندن گل باز هم بر روی دروازه حریف حملاتی را طراحی و اجرا کند که با توجه به شرایط دیدار فوق این امر مقدور نبود. سبحانی یادآور شد: به هر حال من معتقدم که نتایج سایپا در این فصل مردم و هواداران ما را خوشحال و راضی کرده و امیدوارم با تلاش بیشتر همه نفرات تیم، بتوانیم پیروزی‌های خود را در هفته‌های آینده افزایش دهیم. وی در پایان با اشاره به دیدار تیمش برابر راه‌آهن در هفته هفتم اذعان داشت: در این بازی نیز سایپا میزبان است و امیدوارم با بهره‌مندی از این امتیاز و ارائه بازی منطقی بتوانیم نوار پیروزی‌های خود را در لیگ برتر تداوم بخشیم.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود