5 شهریور 1391
شماره خبر: 10699

نباید صدر جدول لیگ را از دست بدهیم

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

نباید صدر جدول لیگ را از دست بدهیم

سپیدار آنلاین: کاپیتان تیم فوتبال سایپای البرز گفت:‌ قرار گرفتن در صدر جدول لیگ برتر برای هر تیمی مقدور نیست و ما نباید این جایگاه را به سادگی از دست بدهیم.
ابراهیم صادقی اظهار داشت: در حالی که تنها شش هفته از رقابت‌های حرفه‌ای فوتبال کشورمان می‌گذرد، به اکثر تیم‌ها ثابت گردیده که سایپا امسال با توان بیشتر و با هدف وارد مسابقات شده است. وی تصریح کرد: تیم ما زودتر از تمام حاضران لیگ برتر تمرینات آماده‌سازی خود را آغاز کرد و در حالی که اکثر باشگاه‌ها در حال چانه‌زنی برای خرید بازیکن بودند،‌ تمرینات سختی را زیر نظر کادر فنی انجام می‌دادیم. هافبک نارنجی‌پوشان کرجی افزود: خوشبختانه با کسب سه پیروزی پیاپی، شکست دادن استقلال و سپاهان دو تیم قدرتمند لیگ و بالاخره قرار گرفتن در صدر جدول تا اینجا مزد تلاش‌های خود را گرفته‌ایم.
* سایپا نیازمند آرامش است
صادقی در پاسخ به این پرسش که نماینده استان البرز آیا توانایی حفظ صدرنشینی را دارد؟‌ گفت: ما پیش از این به مقام قهرمانی لیگ برتر نیز دست پیدا کرده‌ایم و دلیلی ندارد نتوانیم از جایگاه خود در صدر جدول دفاع کنیم. وی متذکر شد: البته این کار ساده‌ای نیست و باید تلاش خود را نسبت به گذشته بیشتر کرده و به هر دیدار به عنوان یک فینال نگاه کنیم. کاپیتان تیم فوتبال سایپای البرز ادامه داد: تیم ما از نظر بازیکنان جوان و با انگیزه، بهره‌مندی از بازیکنان با تجربه و میدان دیده و بالاخره کادر فنی توانمند هیچ مشکلی ندارد و در حال حاضر تنها به آرامش و تمرکز نیاز داریم. صادقی بیان داشت:‌ مدیریت باشگاه این شرایط را فراهم کرده و هم اکنون تمرینات تیمی و آماده‌سازی سایپای البرز در فضایی مناسب، بدون حاشیه و صمیمی پیگیری می‌شود. وی در پایان تاکید کرد: هدف سایپا قرار گرفتن در جمع سه تیم برتر و راه‌یابی به جام باشگاه‌های آسیا است و بازیکنان این تیم و کادر فنی برای تحقق این هدف هم قسم شده‌اند.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود