27 آذر 1392
شماره خبر: 112110

نباید فرصت آماده‌سازی تیم ملی را به راحتی از دست بدهیم

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

نباید فرصت آماده‌سازی تیم ملی را به راحتی از دست بدهیم


مدافع اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان با اشاره به در پیش بودن رقابت‌های جام جهانی 2014 گفت: نباید فرصت آماده‌سازی تیم ملی فوتبال را به راحتی از دست بدهیم.
فرشاد فلاحت‌زاده اظهار داشت: رقابت‌های جام جهانی برزیل سال آینده و از اواخر خرداد ماه آغاز می‌شود و ما تنها 6 ماه برای آماده‌سازی تیم ملی فوتبال کشورمان برای حضور در این رقابت‌های حساس زمان داریم. وی افزود: متاسفانه تا به امروز فرصت‌های بسیاری را از دست داده‌ایم و این در حالی است که تیم‌های آسیایی راه یافته به این رقابت‌ها هر کدام حداقل 6 یا 7 مسابقه تدارکاتی با تیم‌های بزرگ اروپایی و آمریکایی انجام داده‌اند.
بازیکنان ایرانی باید با تیم‌های بزرگ بازی کنند
مدافع اسبق تیم‌های ملی فوتبال و همچنین استقلال تهران افزود: ما باید این واقعیت را بپذیریم که بازیکنان ما تجربه لازم برای حضور در میادین حساس و معتبر مانند جام جهانی را نداشته و سابقه رقابت با تیم‌های بزرگ و قرار گرفتن در برابر بازیکنان مشهور و حرفه‌ای را ندارند. فلاحت‌زاده گفت: این کاستی تنها با انجام بازی‌های تدارکاتی برطرف می‌شود و به همین دلیل شاهد هستیم که تیم‌های آسیایی مانند کره و ژاپن تا به امروز با تیم‌های بزرگی مانند برزیل و اسپانیا بازی تدارکاتی داشته‌اند. وی افزود: از زمانی که حضور ایران در جام جهانی مسجل شده چند ماه می‌گذرد و در این مدت می‌توانستیم با تیم‌های بزرگ بازی تدارکاتی داشته باشیم که متاسفانه این فرصت از دست رفته است.
حداقل به 5 بازی تدارکاتی با تیم‌های معتبر نیاز

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود