7 آبان 1391
شماره خبر: 14043

موفقیت سایپا از گل زدن من اهمیت بیشتری دارد

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

موفقیت سایپا از گل زدن من اهمیت بیشتری دارد

سپیدار آنلاین: زننده گل برتری تیم فوتبال سایپای البرز برابر نفت آبادان گفت: از اینکه تک گل بازی را به ثمر رساندم خوشحالم، اما موفقیت تیمی سایپا از گلزنی من اهمیت بیشتری دارد.
اسحاق سبحانی اظهار داشت: روند حرکت و نتیجه‌گیری تیم ما در این فصل رقابت‌های لیگ برتر فوتبال مطلوب بوده و حضور در جایگاه ششم جدول در حالی که تنها 2 امتیاز از تیم نخست عقب هستیم، نشان دهنده موفقیت تیم ما است. وی افزود: البته ما نیز اشکالاتی داریم و در برخی دیدارها با بدشانسی نمی‌توانیم به نتیجه مطلوب دست یابیم، مانند دیدار هفته گذشته برابر ملوان که با شکست زمین را ترک کردیم. هافبک نارنجی‌پوشان کرجی ادامه داد: با وجود شکست تلخی که برابر ملوان تجربه کردیم، در این هفته بازیکنان سایپا انگیزه بسیاری برای شکست دادن نفت آبادان در یک دیدار خانگی داشتند که با تلاش همه بازیکنان به نتیجه لازم دست پیدا کردیم. سبحانی که در این دیدار تک گل پیروزی بخش نماینده استان البرز در رقابت‌های لیگ برتر را به ثمر رسانده است، درباره گلزنی خود گفت: از اینکه سایپا با گل من به پیروزی دست یافت بسیار خوشحال هستم، اما باید توجه داشت که این گل نتیجه تلاش همه بازیکنان تیم بوده است.
در سایپا موفقیت تیم در اولویت قرار دارد
وی تاکید کرد: سایپا یک تیم با انگیزه‌ است که بازیکنان، کادر فنی و مسئولان باشگاه متحد بوده و همه برای موفقیت تیم تلاش می‌کنند و پیروزی تیمی را بر موفقیت‌های فردی ترجیح می‌دهند. سبحانی اضافه کرد: برای همه افراد حاضر در سایپا موفقیت تیم موضوع اصلی است و هیچ‌کس به دنبال منافع فردی و شخصی نیست. وی درباره دیدار تیمش برابر نفت آبادان نیز گفت: برای کسب پیروزی به میدان رفتیم و می‌خواستیم با شکست دادن حریف در این بازی خانگی، هم باخت برابر ملوان را جبران کرده و هم در کورس قهرمانی باقی بمانیم. این بازیکن نماینده استان البرز در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور افزود: نفت آبادان اگر چه میهمان ما بود و در خارج از خانه بازی می‌کرد، اما تیم جنگنده‌ای بود و به همین دلیل بازی سختی را پشت‌سر گذاشتیم و حتی در دقایقی مجبور به دفاع شدیم. سبحانی در پایان اظهار داشت: به هر حال بازی برابر نفت به پایان رسیده و ما توانستیم با یک کار گروهی خوب حریف را با شکست بدرقه کنیم و امیدوارم بتوانیم در هفته‌های آینده نیز با قدرت برابر حریفان حاضر شویم.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود