19 اردیبهشت 1394
شماره خبر: 141700

ارسال نامه خروج سایپا از البرز به سازمان لیگ

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

ارسال نامه خروج سایپا از البرز به سازمان لیگ


طی نامه ای که باشگاه سایپا به سازمان لیگ ارسال کرده است خواستار بازی در لیگ پانزدهم در استانی به جز استان البرز شده است.
هفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران عصر روز یکشنبه به طور همزمان برگزار می شود که در یکی از این دیدار ها در کرج سایپا میزبان استقلال خوزستان خواهد بود. این دو تیم در شرایطی به مصاف هم می روند که استقلال خوزستان نیاز شدید به سه امتیاز این دیدار دارد و در صورت شکست مقابل نارنجی پوشان خطر سقوط را حس خواهد کرد. بازی فردا برای نماینده البرز یک دیدار تشریفاتی خواهد بود چون این تیم در میانه جدول حضور دارد و در صورت شکست تغییری در جدول برای این تیم رخ نخواهد داد.
آخرین دیدار در البرز
آنچه که بازی فردا را برای البرزی ها حساس کرده این است این است که آیا این دیدار آخرین حضور سایپا در البرز خواهد بود؟ از قرار معلوم باشگاه سایپا نامه‌ای به سازمان لیگ ارسال و درخواست کرده در لیگ برتر پانزدهم مسابقات تیم سایپا به جای استان البرز در تهران یا شهرستان دیگری برگزار شود که نشان می دهد اختلافات میان مسئولان استان و باشگاه سایپا بالا گرفته است و مدیران جدید باشگاه سایپا قصد ترک استان را دارند. در همین خصوص رضا گل محمدی مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: نامه باشگاه سایپا به مسئولان سازمان لیگ ارسال شده است ولی تلاش ما این است که سایپا بماند و به این راحتی اجازه نمی دهیم سایپا از استان خارج شود ولی باز هم می گویم این نوع حضور سایپا را در استان نمی پذیرم سایپا فقط به عنوان میزبان از ورزشگاه انقلاب استفاده می کند و باید رشته های ورزشی و فعالیت این باشگاه در استان بیشتر شود. گل محمدی در پایان گفت: ادامه داد: امبدوارم فردا آخرین حضور سایپا در البرز نباشد و در نشستی که با مسئولان این تیم داریم به توافق برسیم.

منبع مهر
ميهمان
پاسخ 20/02/1394 - 09:05 مهدي
باشگاه سايپا هم مثل شركت خودروسازي سايپا گمان ميكنند دوره ارباب رعيتي هنوز برقرار مي باشد وبا نگاهي از بالا به مجموعه استان البرز نگاه ميكنند .مسئولان باشگاه سايپا كه متاثر از سيستم مديريت كلان گروه سايپا هستند با درآمدهاي كلان سايپا كه كوچكترين نظارتي هم برآن نيست هرطور كه علاقه دارند رفتار ميكنند وخود را بالاتر از مردم فهيم استان البرز ميدانند.متاسفان

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود