22 مرداد 1391
شماره خبر: 10166

سایپا در استان البرز نیازمند حمایت بیشتر است

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

سایپا در استان البرز نیازمند حمایت بیشتر است

سپیدار آنلاین: رئیس کانون هواداران باشگاه سایپای فرهنگی و ورزشی البرز با تاکید بر لزوم حمایت بیشتر از تیم فوتبال این باشگاه، گفت: هواداران سایپا در دیدارهای آینده به ورزشگاه خواهد آمد.
محمد پناهی اظهار داشت: تاکنون چهار بازی از سری مسابقات این فصل لیگ برتر فوتبال کشورمان برگزار شده که سایپا از این تعداد تنها در یک بازی میزبان بوده است.
وی تصریح کرد: هفته‌های اول تا سوم رقابت‌های لیگ برتر را سایپا خارج از خانه بازی کرده و تنها در هفته چهارم میزبان بوده است. رئیس کانون هواداران باشگاه سایپا متذکر شد: البته در هفته دوم لیگ برتر ما میزبان استقلال بودیم که به دلیل شرایط ورزشگاه انقلاب نتوانستیم از امتیاز میزبانی و انجام بازی در خانه خود استفاده کنیم.
پناهی در پاسخ به این پرسش که چرا در هفته چهارم و دیدار سایپا و داماش گیلان، هواداران سایپا استقبال خوبی از این مسابقه نداشتند؟ گفت: این مشکل در سال‌های قبل نیز برای سایپا وجود داشت و تعداد زیادی از هواداران و حامیان سایپا از بازی‌های تیم فوتبال این باشگاه استقبال نمی‌کنند. وی تاکید کرد: برای جذب جوانان به ورزشگاه باید زیرساخت‌های لازم فراهم بوده و برنامه‌ریزی کلان داشته باشیم. رئیس کانون هواداران باشگاه سایپا ادامه داد: سایپا در استان البرز حامیان خوبی دارد و جوانان زیادی علاقه‌مند به تیم‌های مختلف این باشگاه از جمله تیم فوتبال هستند، لذا با برنامه‌ریزی صحیح می‌توانیم آنها را برای حضور در بازی‌های خانگی تشویق کرد. پناهی اضافه کرد: به همین دلیل در این فصل تلاش‌هایی را انجام داده‌ایم که در حقیقت مشوقی برای استقبال بیشتر هواداران سایپا به ویژه جوانان کرجی از دیدارهای خانگی این تیم خواهد بود. وی با اشاره به برگزاری دیدارهای لیگ برتر فوتبال کشورمان پس از افطار در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: در این ماه رقابت‌ها ساعت‌های پایان شب برگزار شده و حدود ساعت 24 پایان می‌یابد. پناهی گفت: به طور قطع در این زمان بسیاری از مردم به ویژه جوانان و نوجوانان نمی‌تواند برای تماشای مسابقات فوتبال به ورزشگاه بیایند. این مسئول در پایان با تاکید بر اینکه سایپا در استان البرز نیازمند حمایت بیشتر است، گفت: امیدواریم پس از پایان ماه مبارک رمضان و برگزاری دیدارها به روال عادی، هواداران بیشتری را بتوانیم جذب ورزشگاه‌ انقلاب کرج کنیم.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود