26 خرداد 1394
شماره خبر: 143964

کانون صنفی مربیان فوتبال البرز بیانیه صادر کرد

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

کانون صنفی مربیان فوتبال البرز بیانیه صادر کرد


به دنبال اتفاقات اخیر باشگاه سایپا و زمزمه رفتن این باشگاه از البرز وصحبت های طرفین، کانون صنفی مربیان فوتبال البرز با صدور بیانیه ای به این موضوع واکنش نشان داد.
در این بیانیه که رونوشت آن به استانداری البرز، فرمانداری کرج، اداره کل ورزش و جوانان البرز، دفتر نمایندگان البرز در مجلس شورای اسلامی و باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا ارسال شده آمده است:
"در صحبت ها و حرف های مسئولان و مدیران این حرف را زیاد شنیده ایم که حرف و نظر مردم و خواست آنها مهم است و اینکه در موضوعات مهم نظر کارشناسان و متخصصین لحاظ و پرسیده شود.
بحث داغ این روزهای فوتبال البرز رفتن و ماندن سایپا البرز از استان است. مدیران در حال تصمیم گیری برای سایپای البرز هستند و گویی خواست و نظر مردم شریف و اهالی فوتبال، کارشناسان و مربیان فوتبال برای آقایان مهم نیست. اگر غیر از این بود این بحث ها اصلا مطرح نمی شد. باید توجه داشته باشید که تیم سایپا بیش از ده سال است با نام سایپای البرز شناخته می شود و حال جزئی از استان سربلند البرز است. باور داشته باشید سایپای البرز با توجه به ظرفیت های موجود استان پر از استعدادهای ناب و درخشان است. وجود علاقمندان مشتاق و پر تعداد در استان البرز از یک سو و سابقه درخشان سایپا در کشف و پرورش استعدادها و معرفی آنها به تیم های مطرح و ملی کشور از یک سو می تواند مکمل خوبی برای هم باشد". در بخش دیگری از این بیانه آمده است؛ "حال اگر نتوانسته اید در این سالها این تعامل را به وجود بیاورید لطفا صورت مساله را پاک نکنید. سایپا برای البرز است و خواهد بود. بیایید در این سال همدلی و هم زبانی دولت و ملت با استفاده از خرد و اندیشه در محیطی آرام و صمیمی و البته حرفه ای گفتگو کنیم و نظر کارشناسان و حرف مردم را هم در این موضوع مهم جویا شویم. ما می توانیم با کمک هم یک تیم مردمی پرطرفدار محبوب و همیشه مدعی داشته باشیم. کانون صنفی مربیان فوتبال استان البرز ضمن حمایت از ماندن سایپا البرز در استان البرز آماده هر گونه همکاری متقابل برای رشد و پویایی فوتبال البرز و سایپا در یک چهارچوب کاملا حرفه ای و اخلاقی است".

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود