15 تیر 1394
شماره خبر: 145137

بازگشایی خانه کشتی کرج ۵ ماه بعد از افتتاح

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

بازگشایی خانه کشتی کرج ۵ ماه بعد از افتتاح


رئیس هیئت کشتی استان البرز از بازگشایی خانه کشتی جهان پهلوان تختی کرج پس از ۵ ماه از زمان افتتاح آن خبر داد.
مسیب دهبالایی اظهار کرد: هیئت کشتی استان طی چند ماه گذشته با مکاتباتی که با اداره کل ورزش و جوانان البرز داشت مصرانه به دنبال در اختیار گرفتن این سالن تخصصی کشتی بود تا بخشی از برنامه های خود را به آن منتقل کند. دهبالایی ادامه داد: مدیریت ورزش استان عنوان می کرد به دنبال اجرای طرح مشترک با فدراسیون کشتی برای ایجاد کمپ دوم تمرینی تیم های ملی و بهره مندی از اعتبارات فدراسیون کشتی برای تجهیز آن هستند، موضوعی که با حضور ما در این فضای ورزشی منافات و تضادی نداشت.
پیگیری خبرگزاری مهر در خصوص بازگشایی خانه کشتی کرج قابل تقدیر است
رئیس هیئت کشتی استان البرز ادامه داد: سرانجام هفته گذشته پیگیری ها و رایزنی های هیئت و تلاش ارزشمند رسانه های گروهی به ویژه خبرگزاری مهر جواب داد و موفق شدیم طی روزهای پنج شنبه و جمعه گذشته مسابقات نونهالان و نوجوانان انتخابی استان البرز را در این سالن و با کیفیتی مناسب برگزار کنیم. وی با ابراز خرسندی از این اتفاق گفت: خوشحالیم که پس از ۷ سال انتظار درهای این سالن به روی علاقمندان به کشتی باز شد و ما در خانه کشتی تختی در مرکز شهر پذیرای کشتی گیران و خانواده ها بودیم. دهبالایی با بیان اینکه سالن نواقص زیادی از حیث تجهیزات اداری و ملزومات ورزشی دارد گفت: تمام توان هیئت این است که نواقص را از میان بردارد امیدواریم در روزهای آتی و با مشخص شدن برنامه فدراسیون برای همکاری با ما بتوانیم از ظرفیت های آنها نیز برای تجهیز این سالن بهره بگیریم.
فعالیت ۴ هزار کشتی گیر در البرز
رئیس هیئت کشتی استان البرز به ارائه آماری از فعالان کشتی استان پرداخت و گفت: هم اکنون و بر اساس آخرین بررسی ها بیش از ۴ هزار کشتی گیر، ۱۶۰ مربی، ۴۰ داور و ۵۰ باشگاه کشتی در استان وجود دارد و این موضوع نشان می دهد البرز از حیث فعالیت در حوزه کشتی جایگاه خوبی دارد. وی در پایان افزود: جهانگیر ترابی از چهره های مورد وثوق جامعه کشتی کشور برای مدیریت خانه کشتی تختی انتخاب شده است، امید داریم با بهره گیری از تجارب وی این مرکز تخصصی کشتی خدمات دهی مناسبی به خانواده بزرگ کشتی داشته باشد.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود