25 بهمن 1394
شماره خبر: 158563

آکادمی قویترین مردان استان البرز گشایش یافت

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

آکادمی قویترین مردان استان البرز گشایش یافت


آکادمی قویترین مردان استان البرز با حضور مسئولان ورزشی استان در کرج گشایش یافت.
مسلم دارابی از قویترین مردان ایران در خصوص راه اندازی این باشگاه گفت:سال ها تجربه در هدایت ورزشکاران به روشنی اثبات کرده است در صورتی که برنامه های تمرینی، متناسب با شرایط و ویژگی های منحصر به فرد هر انسان به درستی تنظیم شده باشد، فرد نیز از الگوی صحیح تمرین پیروی می کند. وی ادامه داد: دراین صورت فرد ازبرنامه غذایی مناسب و متناسب استفاده می کند و در صورت نیاز از مکمل های مناسب نیز استفاده های درست خواهد کرد و بدون بستن بدن به سیل داروهای ممنوعه و مضر می توان به فرم بدنی ایده آل و درخور توجه رسید. وی اظهار داشت: تاکنون شهر کرج توانسته قهرمان های زیادی را پرورش دهد ولی امکانات و تجهیزات ورزشی آن کم است. دارابی افزود: با این حال رشته های ورزشی در کرج وجود دارد که به رغم برخورداری از امکانات مناسب تاکنون نتوانسته اند مقام کسب کنند .
وی ادامه داد: منظور من این نیست که به این رشته ها توجه نشود و امکانات و تجهیزات در اختیارشان قرار نگیرد بلکه منظورم این است که به یک اندازه به رشته های ورزشی استان البرز تجهیزات و امکانات ارائه شود. وی با بیان اینکه در حال حاضر استان البرزقهرمان های خود را امروزه شناخته است، اضافه کرد: کرج قهرمان های بسیار زیادی در تمام رشته های ورزشی از جمله کشتی و رزمی دارد. دارابی گفت: برای کسب عنوان قهرمانی باید تلاش و کوشش کرد و از دل و جان مایه گذاشت و هم اکنون خیلی از افراد توانمند هستند که نمی خواهم نامشان را بیان کنم، کنون در مسئولیتی قرار دارند و یک زمانی قهرمان بودند و زحمت کشیده اند ولی متاسفانه نمی خواهند قهرمان های رشته های دیگر را مشاهده کنند. دارابی در خصوص باشگاه تازه تاسیس قویترین مردان البرز گفت تبلیغاتی برای این باشگاه صورت نگرفته و خود مردم از این باشگاه ها استقبال کرده اند . وی افزود: شایسته است که مسئولان ورزش استان البرز از خواب بی تفاوتی بیدار شوند و با همکاری دستگاه های دیگر در راستای توسعه ورزش استان تلاش کنند.
دارابی اظهار داشت: هرچند این روزها مشکلات اجتماعی اجازه فکر کردن به مردم نمی دهد تا به تفریح و ورزش بپردازند ولی مسئولان می توانند در این فرصت بستر و زیرساخت های توسعه ورزش استان را فراهم کنند.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود