14 فروردین 1395
شماره خبر: 160545

تبدیل کرج به یکی از گزینه‌های میزبانی از رویدادهای ملی فوتبال

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

تبدیل کرج به یکی از گزینه‌های میزبانی از رویدادهای ملی فوتبال


نائب رییس هیئت فوتبال استان البرز گفت: کرج به یکی از گزینه های اصلی میزبانی از رویدادهای ملی فوتبال تبدیل شده است و این دستاوردی ارزشمند برای ورزش استان محسوب می شود.
بهروز یمینی اظهار کرد: برگزاری با کیفیت و استاندارد مسابقات ملی در ورزشگاه انقلاب در سال های اخیر موجب شده است کادر فنی تیم های ملی راغب به برگزاری برخی مسابقات خود در استان البرز و ورزشگاه انقلاب اسلامی کرج باشند. وی افزود: بر این اساس در ابتدای سال جاری و در روزهای ۷ و ۹ فروردین میزبان ۲ بازی دوستانه و تدارکاتی تیم های ملی جوانان ایران و سنگاپور در این ورزشگاه بودیم.
یمینی تصریح کرد: روسای فدراسیون های ایران و سنگاپور از نزدیک تماشاگر این بازی ها بودند و خوشبختانه در پایان مسابقه از میزبانی کرج و برگزاری با کیفیت مسابقه ابراز رضایت کردند. نائب رییس هیئت فوتبال استان البرز در ادامه گفت: همواره تلاش کرده ایم با توجه به نزدیکی به پایتخت و فراهم بودن شرایط سخت افزاری مناسب در رویدادهای ملی مشارکت داشته باشیم. وی خاطرنشان کرد: ماحصل این رویکرد برگزاری دیدارهای تیم های ملی بزرگسالان، جوانان و نوجوانان در ورزشگاه انقلاب اسلامی کرج بوده است و البرز از این حیث جایگاهی خوب در کشور دارد. یمینی در پایان افزود: آمادگی خود را به فدراسیون فوتبال برای پذیرش مسابقات مختلف ملی در رشته فوتبال و فوتسال اعلام کرده ایم و امیدوارم در سال ۹۵ بیش از گذشته ظرفیت های این استان در مسابقات مهم ملی به کار گرفته شود.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود