20 اردیبهشت 1391
شماره خبر: 6884

لیگ برتر فوتبال را با پیروزی به اتمام می‌رسانیم

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

لیگ برتر فوتبال را با پیروزی به اتمام می‌رسانیم

هافبک تیم فوتبال سایپای البرز گفت: در تلاش هستیم تا با کسب پیروزی در آخرین دیدار لیگ برتر این رقابت‌ها را با پیروزی پشت سر بگذاریم.
سجاد شهباز‌زاده اظهار داشت: رقابت‌های این فصل لیگ برتر برای سایپا به صورتی پیش رفت که نتوانستیم اهداف خود را به طور کامل محقق کنیم. وی تصریح کرد: هدف نخست ما قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر لیگ و راه‌یابی به رقابت‌های آسیایی بود و در گام دوم می‌خواستیم در جمع شش تیم بالای جدول قرار داشته باشیم.
* عملکرد سایپا در مجموع مثبت است
این بازیکن جوان فوتبال در پاسخ به پرسشی مبنی بر این که عملکرد سایپای البرز در رقابت‌های فصل جاری را چگونه ارزیابی می‌کند؟ گفت: در این فصل با برخی بدشانسی‌ها روبه‌رو شده و نتوانستیم به هدف خود دست پیدا کنیم، اما در مجموع عملکرد ما مثبت بود. شهباززاده خاطرنشان کرد: فصل گذشته سایپا با خطر سقوط روبه‌رو بود و در آخرین روز مسابقات از خطر حذف گریخت، اما امسال ما رتبه هفتم جدول را در اختیار داریم که نشان دهنده صعود هفت پله‌ای در جدول است. وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن آخرین دیدار لیگ برتر ابراز داشت: هدف ما این است که با کسب پیروزی مقابل نفت آبادان، لیگ برتر امسال را با پیروزی و خاطره خوش به پایان برسانیم.
* نقطه قوت نفت آبادان خط حمله این تیم است
هافبک نماینده استان البرز در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ادامه داد: کادر فنی سایپا شناخت خوبی از نفت آبادان دارند و با تلاش بازیکنان به هدف خود خواهیم رسید. شهباززاده خط حمله نفت آبادان را نقطه قوت این تیم آبادانی توصیف کرد و گفت: آنها از بازیکنان زهرداری سود می‌برند و فونیکه سی که تاکنون 20 گل به ثمر رسانده را در اختیار دارند. وی متذکر شد: البته خط دفاع نفت آبادان دچار اشکالات ساختاری است و مهاجمان سایپا و خط هافبک ما می‌توانند به راحتی مدافعان نفت را دور زده و به دروازه حریف برسند. این بازیکن فوتبال در پایان اظهار امیدواری کرد که با حضور گسترده هواداران سایپا در دیدار آخر این تیم، جشن باشکوه پایان لیگ برتر در ورزشگاه انقلاب کرج همراه با پیروزی این تیم برگزار شود. لازم به توضیح است، آخرین دیدار رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشورمان روز جمعه 22 اردیبهشت به صورت همزمان با برگزاری 9 دیدار انجام خواهد شد.در این هفته سایپای البرز باید با نفت آبادان روبه‌رو شود.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود