6 اسفند 1390
شماره خبر: 5161

رییس كنفدراسیون اسكی آسیا: ایران میزبان كاپ اسكی آسیا خواهد بود

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

رییس كنفدراسیون اسكی آسیا: ایران میزبان كاپ اسكی آسیا خواهد بود

رییس كنفدراسیون اسكی آسیا گفت: ایران و پیست دیزین سال آینده میزبانی اولین دوره رقابتهای كاپ اسكی آسیا را برعهده خواهد داشت .
' سونگ وون لی ' در آیین اختتامیه بیست و یكمین دوره مسابقات اسكی آسیا در دیزین كرج افزود: پیست دیزین از هر لحاظ برای انجام اردوهای آموزشی و تمرینات آمادگی تیمهای اسكی بویژه اسكی بازان آسیایی مناسب است. وی اضافه كرد: بیشترین ظرفیت را این پیست برای آموزش و تمرینات رشته سرعت ( سوپر جی ) دارد و در نظر داریم با توافق های به عمل آمده با مسوولان فدراسیون اسكی ایران و دیزین با ایجاد یك كمپ آموزشی، زمینه برگزاری اردوهای آموزشی و تمرینات اسكی بازان كشورهای آسیایی را در این منطقه فراهم كنیم. سونگ وون لی همچنین این دوره از رقابتها را در ایران مثبت ارزیابی كرد و اظهار داشت: این رقابتها خوب و در سطح كیفی بالایی برگزار شد و مشكلی در زمینه برگزاری نداشتیم.
وی یادآور شد: برنامه ریزی های خوبی در دو دهه گذشته در زمینه سامان بخشی اسكی آسیا با انجام آموزش و تمرینات مستمر صورت گرفته است. سونگ وون لی اضافه كرد: روز به روز شاهد موفقیت بهتر اسكی بازان آسیایی هستیم و امیدواریم در مسابقات آینده آسیایی بتوانیم رتبه های بهتری را برای اسكی بازان آسیا رقم بزنیم. وی بیان داشت: پس از 13 سال امروز كه به ایران و دیزین بازگشتم شاهد تغییرات خوب انجام شده در این مدت بودم و از میزبانی ایران و حضور اسكی بازان 10 كشور آسیایی شركت كننده در این رقابتها تشكر دارم.
اسكی بازان شركت كننده در این رقابتها شامل 10 كشور آسیایی تاجیكستان ، ازبكستان ، قزاقستان ، مغولستان، نپال ، چین تایپه ، هند، كره جنوبی ، كره شمالی، هند و ایران بودند.
پیست بین المللی دیزین در فاصله 85 كیلو متری شمال شرقی كرج و در دامنه زیبای البرز جنوبی قرار دارد.



منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود