3 اسفند 1390
شماره خبر: 5107

نتایج اولین روز مسابقات اسكی قهرمانی آسیا در دیزین كرج اعلام شد

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

نتایج اولین روز مسابقات اسكی قهرمانی آسیا در دیزین كرج اعلام شد

نتایج نخستین روز از بیست و یكمین دوره مسابقات اسكی آلپاین قهرمانی آسیا در دو گروه ملی جوانان و نوجوانان در پیست بین المللی دیزین كرج اعلام شد.
رییس كمیته برگزاری این رقابتها مستقر در دیزین اظهار داشت: 'سید مرتضی جعفری' و 'مهدی سولقانی ' در گروه سنی جوانان به ترتیب اول و دوم و ' برنوف آرتم ' از ازبكستان در رشته مارتیك سرعت (سوپر جی) به مقام سوم دست یافتند. 'قربانعلی سولقانی' افزود: در گروه سنی نوجوانان نیز ،'نوید مقدی' از ایران اول ، ' آركادل سمن چن كو ' از ازبكستان دوم و 'دانیال خرمی' از ایران سوم شدند. وی ادامه داد: در بخش جوانان بانوان هم 'فروغ عباسی' از ایران اول ، ' اوكسانا زوا ' از ازبكستان دوم و ' اكسی نیا استر ولووا ' از كشوز قزاقستان مقام سوم را كسب كردند. سولقانی گفت: در گروه بانوان نوجوان نیز ،' كوان سوری' از كره جنوبی اول ،'نجمه زالی' از ایران دوم و 'ماریا جور جور ووا' از قزاقستان به مقام سوم رسیدند.
رقابت اسكی بازان شركت كننده در این دوره از مسابقه های آلپاین قهرمانی آسیا در رشته های مارپیچك كوچك (اسلالوم) ، مارپیچ بزرگ و كوچك (سوپر كمبینه) ادامه خواهد یافت.
وی گفت: پیست اسكی دیزین و مسیر مسابقه از قبل برف روبی و تراكم ملكولی لازم و یخ زدگی برف انجام شده است و فضای مسابقات در سطح خیلی خوب و فضای آرام در حال برگزاری است.
بیست و یكمین دوره مسابقات اسكی قهرمانی جوانا ن آسیا با شركت 9 تیم آسیایی و سه تیم از ایران در حال برگزاری است.
پیست بین المللی اسكی دیزین در فاصله 85كیلومتری شمال شرقی كرج و در دامنه البرز جنوبی قرار دارد.



منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود