28 فروردین 1391
شماره خبر: 6344

هیچ دعوتنامه خارجی به سایپا ارسال نشده است

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

هیچ دعوتنامه خارجی به سایپا ارسال نشده است

سخنگوی باشگاه فرهنگی و ورزشی سایپای البرز اعلام کرد: تا این لحظه هیچ دعوتنامه‌ای برای جذب بازیکنان سایپا از تیم‌های خارجی به صورت رسمی تحویل مدیریت باشگاه نشده است.
سعید تقی‌زاده اظهار داشت: اخباری که مربوط به دعوت یک تیم خارجی از سید امین منوچهری مهاجم جوان سایپا منتشر شده، به این صورت صحت ندارد. وی تصریح کرد: تا این لحظه هیچ دعوت‌نامه‌ خارجی برای این بازیکن به صورت رسمی به باشگاه سایپا ارسال نشده و به همین دلیل ما نیز نمی‌توانیم در مورد موضوعی که رسمی نیست، موضع‌گیری داشته باشم.
* کریم انصاری‌فرد سال‌های گذشته دعوت نامه داشت
این مسئول در باشگاه سایپای البرز در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا برای دیگر بازیکنان سایپا دعوتی از سوی تیم‌های خارجی مطرح شده است، گفت: در سال‌های گذشته ما دعوت‌نامه رسمی برای جذب کریم انصاری‌فرد داشتیم، اما در فصل جاری چنین بحثی مطرح نشده است. تقی‌زاده خاطر نشان کرد: بنابراین تا این لحظه باید گفت که موضوع ترانسفر بازیکنان سایپا به خارج از کشور به صورت رسمی در باشگاه مطرح نیست.
* رابطه مجتبی تقوی با سایپا فراتر از سرمربی است
وی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه آیا برخی شایعات که حکایت از عدم رضایت مدیریت باشگاه از عملکرد سرمربی این تیم است و به همین دلیل فصل آینده قرارداد تقوی تمدید نخواهد شد، صحت دارد یا خیر؟ گفت: مجتبی تقوی از جمله سرمایه‌های باشگاه سایپا است و سال‌های زیادی با هم همکاری داریم. سخنگوی رسمی باشگاه فرهنگی و ورزشی سایپای البرز با بیان اینکه رابطه باشگاه البرزی با تقوی به مانند دیگر تیم‌های فوتبال نیست، ادامه داد: بنابراین موضوعی مبنی بر عدم رضایت میان دو طرف نیست و ما معتقدیم که باید از سرمایه‌های باشگاه خود از جمله تقوی بیشترین استفاده را داشته باشیم. تقی‌زاده متذکر شد: البته مجموعه مدیریتی، کادر فنی و بازیکنان سایپا در حال حاضر تنها به فکر 4 بازی باقی مانده در لیگ برتر هستند و بحث تمدید قرارداد سرمربی و یا لغو آن برای ما در چنین شرایط حساسی موضوعیتی ندارد. وی اظهار داشت: این موضوع باید بعد از اتمام فصل و در قالب برنامه‌های باشگاه برای فصل آینده مورد بررسی قرار گیرد.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود