11 اردیبهشت 1391
شماره خبر: 6673

برنامه فصل آینده سایپا را طراحی کرده‌ایم

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

برنامه فصل آینده سایپا را طراحی کرده‌ایم

سرمربی تیم فوتبال سایپای البرز گفت: برنامه فصل آینده این تیم را طراحی و به زودی در اختیار مدیریت باشگاه قرار خواهم داد.
مجتبی تقوی اظهار داشت: لیگ برتر روزهای آخر خود را تجربه می‌کند و به همین دلیل نیاز است که مدیریت باشگاه به فکر فصل آینده باشد. وی تصریح کرد: به طور قطع تیم‌هایی در فصل آینده لیگ برتر فوتبال موفق خواهند بود که از فرصت زمانی تعطیلات میان 2 لیگ بیشترین استفاده را کرده باشند. این مربی فوتبال ادامه داد: به همین دلیل با توجه به شناختی که از توانایی‌ها، استعداد و داشته‌های سایپا در کنار نقاط ضعف این تیم دارم، برنامه‌ای را برای فصل آینده طراحی کرده‌ام که به زودی در اختیار مدیریت باشگاه قرار می‌دهم. تقوی اظهار داشت: اگر مدیران باشگاه برای فصل بعد به من نیاز داشته باشند، این برنامه که به طور کامل تدوین شده است را اجرا خواهم کرد.
*‌ نیازهای خود برای جذب بازیکنان را به باشگاه می‌گویم
وی در پاسخ به این پرسش که آیا سایپا در پایان فصل شاهد نقل و انتقالات زیادی خواهد بود،‌ گفت: ما بازیکنان خوبی داریم که با وجود جوانی از استعداد و توانایی بسیار بالایی برخوردار هستند. وی تصریح کرد:‌ البته در چند پست نیاز به تقویت داریم که این موارد را در صورتی که فصل آینده نیز در خدمت سایپا باشم، به مدیریت باشگاه اعلام خواهم کرد.
* در 2 بازی باقی مانده فقط برد می‌خواهیم
سرمربی نارنجی‌پوشان کرجی در بخش دیگری از سخنان خود به تساوی تیمش برابر ملوان در هفته سی و دوم لیگ اشاره کرد و گفت: ما در این بازی برای پیروزی به میدان رفتیم، اما متاسفانه با نتیجه تساوی زمین را ترک کردیم. تقوی اظهار داشت: در 2 بازی باقی مانده در برابر شاهین و نفت آبادان با سیستم تهاجمی به میدان رفته و تنها به فکر پیروزی هستیم. وی در پایان اظهار امیدواری کرد که سایپای البرز با کسب پیروزی در این 2 دیدار، با خاطره‌ای خوش و جایگاه خوب در جدول رده‌بندی، کارنامه لیگ برترخود را ببندد.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود