17 اردیبهشت 1391
شماره خبر: 6787

بازی جوانمردانه را معنی خواهیم کرد

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

بازی جوانمردانه را معنی خواهیم کرد

هافبک تیم فوتبال سایپا البرز گفت: برابر شاهین بوشهر با شیوه‌ای بازی خواهیم کرد که هیچ کس در بازی جوانمردانه سایپا شک نکند.
مجید غلام‌نژاد اظهار داشت: براساس برنامه لیگ برتر ما در هفته سی و سوم باید مهمان شاهین بوشهری باشیم که در خطر سقوط است. وی تصریح کرد: به مانند شاهین چند تیم دیگر از جمله، شهرداری تبریز، راه‌آهن و ملوان نیز این خطر را احساس می‌کنند و نتیجه بازی‌های هر کدام از این 4 تیم به صورت مستقیم در سرنوشت 3 تیم دیگر تاثیر دارد. این بازیکن نارنجی‌پوشان کرجی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه با توجه به عدم نیاز سایپا به 3 امتیاز این مسابقه فوق گفته می‌شود که البرزی‌ها با تمام توان در میدان حاضر نمی‌شوند، آیا این اخبار صحت دارد، گفت: به طور قطع این‌گونه نیست و ما با تمام توان در زمین مسابقه حاضر خواهیم شد. غلام‌نژاد ادامه داد: فصل گذشته سایپا به طور دقیق همین شرایط را داشت و اگر تیم‌های دیگر جوانمردانه بازی نمی‌کردند، امروز ما باید در دسته اول به فوتبال خود ادامه می‌دادیم. وی تاکید کرد: بنابراین در دیدار برابر شاهین بوشهر با تمام توان به میدان رفته و بازی جوانمردانه را معنی خواهیم کرد. هافبک تنها نماینده استان البرز در رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: در این بازی برای کسب پیروزی حضور یافته و کاری می‌کنیم که کسی اتهام کم‌کاری و بازی غیرجوانمردانه به ما نزند.
* برای فصل بعد تصمیم قطعی نگرفتم
غلام‌نژاد در بخش دیگری از سخنان خود و در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا فصل آینده نیز در باشگاه سایپا خواهد ماند، گفت: تمام تمرکز من برای 2 بازی آینده است و هنوز تصمیمی برای فصل آینده نگرفته‌ام. وی تصریح کرد: هدف نخست ما کسب 6 امتیاز از بازی‌های باقی مانده لیگ فعلی است و پس از اتمام رقابت‌های لیگ برتر با هماهنگی باشگاه و مدریت سایپا تصمیم‌گیری خواهم کرد.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود