31 خرداد 1391
شماره خبر: 8082

فوتبال را در کرج ادامه نمی‌دهم / هنوز برای بازنشسته شدن زود است

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

فوتبال را در کرج ادامه نمی‌دهم / هنوز برای بازنشسته شدن زود است

مدافع سایپای البرز گفت: با توجه به شرایط باشگاه سایپای البرز و پیشنهادهای دیگری که دارم، به طور قطع فصل آینده فوتبال خود را در کرج ادامه نخواهم داد.
پیروز قربانی اظهار داشت: من فصل خوبی با سایپا پشت سر گذاشتم و عملکرد خط دفاعی ما در این فصل نشان می‌دهد که تمام مدافعان کارنامه مطلوبی از خود به یادگار گذاشتند. وی تصریح کرد: از سوی دیگر فضای حاکم بر سایپای البرز یک فضای حرفه‌ای است و امکانات خوبی نیز به تیم فوتبال این باشگاه تزریق می‌شود که مجموع شرایط فوق برای هر بازیکنی مطلوب است. مدافع سایپای البرز ادامه داد: با این اوصاف، وضعیت به صورتی نیست که بخواهم فوتبالم را در این تیم دنبال کنم و به طور قطع فصل آینده را در کرج نخواهم بود.
هنوز تکلیف تیم سال آینده‌ام قطعی نشده است
قربانی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا اخبار مربوط به انتقالش به تیم مس صحت دارد؟ گفت: یکی از تیم‌های پیشنهاد دهنده به من مس است، اما هنوز تکلیف قراردادم با این باشگاه و یا تیم‌های دیگر قطعی نیست. وی افزود: در انتخاب تیم آینده خود عجله‌ای ندارم و تلاش می‌کنم با رایزنی و بهره‌مندی از تجارب پیشکسوتان تیمی را برای فصل آینده انتخاب کنم که بتوانم سال‌های آخر فوتبال خود را به بهترین شکل سپری کنم. مدافع سابق تیم فوتبال استقلال تهران در پاسخ به این پرسش که تا چه زمانی فوتبال را ادامه خواهد داد؟ گفت: به طور قطع تا زمانی که احساس کنم در زمین موثر هستم، به فوتبال ادامه می‌دهم. قربانی در پایان تاکید کرد: هنوز پیر نشده‌ام و می‌توانم در تیم‌های لیگ برتری مقابل مهاجمان جوان برای تیم خود موثر باشم، اما هر زمانی که احساس ضعف کنم، دیگر به فوتبال خود ادامه نمی‌دهم.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود