5 تیر 1391
شماره خبر: 8227

بازیکنان جدیدی از لیگ برتر جذب می‌کنیم

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

بازیکنان جدیدی از لیگ برتر جذب می‌کنیم

مدیر تیم فوتبال بزرگسالان سایپای البرز گفت: مذاکره با بازیکنان جدیدی از لیگ برتر داریم که مراحل آخر خود برای عقد قرارداد آنها با سایپا در حال طی شدن است.
مرتضی قنبرپور اظهار داشت: برنامه ما برای حضور پرقدرت در لیگ برتر فصل 91 ـ 92 مشخص بوده و بر اساس برنامه جذب بازیکنی که کادر فنی تهیه کرده، کار خود را پیگیری می‌کنیم. وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا بازیکنان جدیدی به غیر از ابراهیم شکوری از لیگ برتر به خدمت سایپا در خواهند آمد؟ گفت: رایزنی‌هایی با بازیکنانی که فصل قبل در لیگ برتر حضور داشتند، داریم. مدیر تیم فوتبال بزرگسالان سایپای البرز افزود: بر اساس قانون می‌توانیم 6 بازیکن لیگ برتری جذب کنیم که از سوی کادر فنی نیازها به مدیریت اعلام شده است.
توافق نهایی سایپا با رحمان احمدی‌
قنبرپور گفت: به عنوان نمونه کادر فنی به دنبال جذب یک دروازه‌بان حرفه‌ای بود که در همین رابطه با رحمان احمدی مذاکره کرده و کار انتقال وی نهایی شده است. وی تصریح کرد: این دروازه‌بان که فصل گذشته در سپاهان اصفهان بازی می‌کرد، سال آینده در سایپای البرز به فوتبال خود ادامه می‌دهد.
برنامه سایپا برای جذب محسن یوسفی و سعید دقیقی
مدیر تیم فوتبال بزرگسالان سایپای البرز در بخش دیگری از سخنان خود اعلام کرد: رازینی‌هایی برای جذب محسن یوسفی و سعید دقیقی انجام داده‌ایم که خوشبختانه نظر این دو بازیکان برای پیوستن به سایپا مثبت است. قنبرپور افزود: در حال حاضر مذاکرات خوبی با یوسفی و دقیقی داریم و به احتمال فراوان این 2 بازیکن از استقلال و شهرداری تبریز به سایپا خواهند آمد.
منصور تنهایی نارنجی‌پوش می‌شود
وی در بخش دیگری از سخنان خود با مثبت ارزیابی کردن مذاکره سایپا با منصور تنهایی مهاجم فصل قبل شاهین بوشهر گفت: مراحل پیوستن تنهایی قطعی شده و طی روزهای آینده به صورت رسمی در هیئت فوتبال قرارداد خود را با سایپای البرز ثبت خواهد کرد.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود