24 تیر 1391
شماره خبر: 8857

برای خرید بازیکن نصف فصل قبل بودجه داشتیم

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

برای خرید بازیکن نصف فصل قبل بودجه داشتیم

مدیر تیم فوتبال سایپای البرز گفت: با وجود آنکه تنها نیمی از بودجه فصل قبل را در اختیار داشتیم، بهترین تیم سال‌های اخیر را جمع کردیم.
مرتضی قنبرپور اظهار داشت: پس از اتمام رقابت‌های لیگ برتر فصل گذشته، بلافاصله مدیریت و کادر فنی سایپا جلسه‌ای را برگزار و برنامه‌ریزی برای فصل آینده را آغاز کردند. وی تصریح کرد: در این جلسه کادر فنی به صورت مشروح برنامه‌ها و نیازهای خود را از جمله بازیکنانی که باید برای ترمیم نقاط ضعف جذب شوند را ارائه کرد. مدیر تیم‌ فوتبال سایپای البرز افزود: با اقدامات و رایزنی‌هایی که انجام دادیم، اکثر بازیکنان مورد نیاز کادر فنی را جذب کردیم و این اتفاق در شرایطی روی داد که ما تنها نصف بودجه فصل قبل را در اختیار داشتیم. قنبرپور گفت: با این وجود، بر اساس یک برنامه مشخص اقدام به جذب بازیکنان مورد نیاز کرده و توانستیم با کمترین امکانات تیمی جوان، باانگیزه، مستعد را فراهم کنیم که به نظر من بهترین تیم در مقایسه با سال‌های گذشته است.
دیگر بازیکن جدید جذب نمی‌کنیم
وی در پاسخ به این سئوال که چه بازیکنان دیگری توسط سایپا برای فصل 91 – 92 لیگ برتر فوتبال جذب خواهند شد،‌ گفت: استخوان‌بندی و ترکیب اصلی فصل قبل سایپا بر اساس اعتقاد کادر فنی باید حفظ می‌شد که همین کار را هم انجام دادیم. مدیر تیم فوتبال سایپا ادامه داد: بنابراین ما باید در چند پست مانند دروازه‌بان و مهاجم اقدام به جذب بازیکن می‌کردیم که بازیکنان خوبی چون رحمان احمدی‌ از سپاهان و کاوه رضایی و منصور تنهایی را خریداری و نواقصی که داشتیم را رفع کردیم.
خط حمله سایپا ضعیف نشده است
قنبرپور در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا با جدایی کریم انصاری‌فرد و امین منوچهری خط حمله این تیم در فصل آینده دچار مشکل نخواهد شد، گفت: جایگزین این بازیکنان را انتخاب کردیم و معتقدیم که بازیکنان جوان و مستعدی چون کاوه رضایی و منصور تنهایی‌های بسیاری دارند. وی تصریح کرد: با وجود این بازیکنان خط حمله سایپا ضعیف‌تر نشده و حتی توانمندی‌های بیشتری پیدا کرده است که این امر با آغاز لیگ برتر اثبات خواهد شد. قنبرپور گفت: همچنین ما سعید دقیقی را جذب کرده و سجاد شهباززاده را هم در اختیار داریم که این دو به توان خط حمله سایپا افزوده‌اند.
یک بازیکن لیگ برتری در نیم فصل به سایپا اضافه خواهد شد
مدیر تیم فوتبال سایپای البرز با بیان اینکه پرونده خریدهای این تیم بسته شده است، گفت: البته ما 6 بازیکن لیگ برتری را جذب کردیم و بر همین اساس یک جای خالی داریم.
قنبرپور افزود: بر اساس نظر کادر فنی بازیکن جدیدی جذب نخواهیم کرد و قرار است در پایان نیم فصل لیگ برتر اگر کادر فنی در پستی احساس نیاز کرد، از این سهمیه استفاده کنیم.
پول جذب بازیکن میلیاردی نداشتیم وی در پاسخ به سئوال دیگری مبنی بر اینکه برخی رسانه‌ها در فصل قبل مدعی بودند که سایپا در تمدید قرارداد کریم انصاری‌فرد سقف قرارداد را رعایت نکرده است، گفت: برای فصل جدید تمام قراردادهای سایپا بر اساس قانون است و پولی نداشتیم که بخواهیم بازیکن میلیاردی جذب کنیم. قنبرپور در پایان تاکید کرد: با توجه به امکانات و توانمندی‌هایی که در اختیار داریم و همچنین شادابی حاکم بر تمرینات سایپا، امسال تیم متفاوتی را شاهد بوده و امیدواری‌های بسیاری به سایپا داریم.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود