5 تیر 1391
شماره خبر: 8221

تنهایی: به احتمال زیاد ‌به تیم سایپا می‌روم

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

تنهایی: به احتمال زیاد ‌به تیم سایپا می‌روم

مهاجم جوان فصل گذشته شاهین بوشهر گفت: مذاکرات خوبی با سایپای البرز داشته و مراحل آخر پیوستن به این تیم را طی می‌کنم.
منصور تنهایی که در شهرستان کرج حضور دارد، گفت: در فصل نقل و انتقالات به دنبال حاشیه‌سازی و جلب توجه رسانه‌ها نبوده و در آرامش کامل پیشنهادهایی را که مطرح بود را بررسی می‌کردم. وی تصریح کرد: از چند تیم لیگ برتری پیشنهاد داشتم و در این میان سایپای البرز نیز یکی از تیم‌هایی بود که به صورت جدی پیشنهاد جذب من را داده است. این مهاجم جوان و آینده‌دار ادامه داد: زمانی که مطلع شدن کادر فنی سایپا در مورد جذب من نظر مثبت دارد، با مدیریت این باشگاه گفت‌وگوهایی را در فضای مثبتی آغاز کردیم. تنهایی افزود: خوشبختانه این مذاکرات روند مطلوبی داشت و به همین دلیل بیش از دیگر پیشنهادها، به پیشنهاد سایپا فکر کردم و در حال حاضر نیز مراحل آخر پیوستن به این تیم کرجی را طی می‌کنم.
سایپا همواره به جوانان اعتماد کرده است
وی با تاکید بر اینکه اگر مشکل خاصی ایجاد نشود، فصل آینده را در میان نارنجی‌پوشان کرجی به فوتبال خود ادامه خواهد داد، گفت: یکی از دلایل اصلی پیوستن به این باشگاه،‌ نگاه مدیریت سایپا به جوانان است. منصور تنهایی تاکید کرد: مربیانی که در سایپا حضور داشته و کار کرده‌اند، همواره به نسل جوان اعتماد داشته و همین امر انگیزه من را برای حضور در این تیم افزایش داده است.
با سایپا به فکر تیم ملی هستم
وی افزود: فصل 91 – 92 با حضور در جمع بازیکنان جوان سایپا به دنبال نشان دادن توانایی‌های خود برای حضور در تیم ملی هستم. تنهایی در پایان گفت: امیدوارم بتوانم در رقابت‌های آینده لیگ برتر فوتبال کشورمان بیش از فصل گذشته برای تیم خود موثر باشم.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود