24 تیر 1391
شماره خبر: 8883

حمایت بیشتر فوتبال‌دوستان البرزی از سایپا

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

حمایت بیشتر فوتبال‌دوستان البرزی از سایپا

هافبک تیم فوتبال سایپای البرز گفت: یکی از مشکلات ما در فصل گذشته عدم حضور گسترده و تاثیرگذار تماشاگران در ورزشگاه بود و امیدوارم این امر در فصل آتی تکرار نشود.
مجید ایوبی اظهار داشت: حمایت هواداران از تیم‌های مورد علاقه خود و به ویژه حضور آنها در ورزشگاه و هنگام برگزاری دیدارهای رسمی، یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت تیم‌های ورزشی است. وی تصریح کرد: به طور قطع انجام مسابقات و رقابت‌ها به ویژه فوتبال در ورزشگاه خالی از تماشاگر نه تنها جذابیتی نخواهد داشت، بلکه تاثیر منفی در روحیه بازیکنان و کادر فنی تیم میزبان دارد. این بازیکن جوان نارنجی‌پوشان کرجی با اشاره به تعداد هواداران سایپا در استان البرز گفت: در این استان و همچنین شهرستان کرج جوانان بسیاری هستند که به سایپا علاقه داشته و آن را حمایت می‌کنند. ایوبی متذکر شد: با این وجود در زمان برگزاری دیدارهای خانگی سایپا شاهد حضور اندک هواداران در ورزشگاه هستیم و این امر در فصل‌های گذشته به روحیه بازیکنان سایپا آسیب رسانده است. وی تاکید کرد: بنابراین فوتبال‌دوستان البرزی اگر می‌خواهند ما در فصل دوازدهم لیگ برتر موفق باشیم، باید در ورزشگاه‌ حضور یافته و تیم خود را تشویق کنند.
امیدوارم امسال استقلال و پرسپولیس به کرج بیایند
هافبک تنها نماینده استان البرز در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشورمان در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس مبنی بر اینکه حضور استقلال و پرسپولیس در کرج چه تاثیری در رشد فوتبال استان البرز خواهد داشت؟ گفت: ما در سال‌های اخیر شاهد بودیم که تمام دیدارهای سایپا با استقلال و پرسپولیس در تهران برگزار می‌شد. ایوبی گفت: بنابراین در برابر این دو تیم پرطرفدار کشورمان از حق میزبانی محروم بودیم و امیدوارم امسال شاهد حضور استقلال و پرسپولیس در کرج باشیم. وی متذکر شد: در این زمینه مسئولان استانی و کشوری صاحب نظر هستند و آنها باید تصمیم بگیرند، لذا ما تنها می‌توانیم از مسئولان درخواست کنیم که شرایط میزبانی سایپا را در کرج فراهم کنند. ایوبی در پایان اذعان داشت: از طریق رسانه‌ها مطلع شدیم که این شرایط فراهم و نواقص ورزشگاه انقلاب کرج مرتفع شده، به همین دلیل امیدواریم که در فصل آتی لیگ برتر به مانند سال‌های گذشته مجبور به انجام بازی با سرخابی‌ها در تهران نباشیم.




منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود