30 آذر 1390
شماره خبر: 3137

فوتبال ‌دوستان کرجی از بازی‌های سایپا استقبال نمی‌کنند

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

فوتبال ‌دوستان کرجی از بازی‌های سایپا استقبال نمی‌کنند

مدافع با تجربه تیم فوتبال سایپای البرز از عدم استقبال فوتبال‌‌دوستان کرجی از دیدارهای خانگی این تیم گلایه کرد.
مرتضی ابراهیمی اظهار داشت: فصل گذشته تاکید کردم که یکی از عوامل اصلی موفقیت هر تیمی حضور هواداران در ورزشگاه‌ها هنگام برگزاری مسابقات خانگی است. وی تاکید کرد: به طور قطع اگر عامل تماشاگران را از ورزش حذف کنیم، حجم بسیار زیادی از زیبایی‌های ورزش به ویژه فوتبال از بین می‌رود. این بازیکن باتجربه با اشاره به سابقه حضور خود در تیم فوتبال استقلال تهران اظهار داشت: یکی از دلایل حساسیت دیدارهای استقلال و پرسپولیس این است که در هر بازی حدود 100 هزار نفر به ورزشگاه می‌آیند. ابراهیمی ادامه داد: در دیدارهای دیگر این دو تیم نیز مابین 30 تا 70 هزار نفر در ورزشگاه حاضر شده و از تیم محبوب خود حمایت می‌کنند که این حضور گسترده تماشاگران عامل اصلی موفقیت استقلال و پرسپولیس در 60 سال اخیر است.
*سایپای البرز از حمایت تماشاگران بی‌بهره است
وی با گلایه از فوتبال‌ دوستان استان البرز اظهار داشت: اطلاع دارم که ورزش‌دوستان و علاقه‌مندان به فوتبال در استان البرز فراوان هستند و ظرفیت‌ها و استعدادهای بسیار خوبی نیز در این استان وجود دارد.
مدافع سایپا متذکر شد: متاسفانه با وجود این دوست‌داران ورزش و فوتبال،‌ دیدارهای سایپا در کرج با تعداد کمی تماشاگر برگزار شده و عدم حمایت هواداران از سایپا عامل مهمی در بی‌انگیزه‌ بودن بازیکنان است.
ابراهیمی تاکید کرد:‌ در گذشته نیز تاکید کرده‌ام که اگر هواداران ما به ورزشگاه بیایند، به طور قطع دیدارهای خوبی شاهد بوده و ما می‌توانیم در بازی‌های خانگی امیدوار به کسب هر سه امتیاز باشیم. وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه علت عدم استقبال تماشاگران از دیدارهای سایپای البرز چیست، گفت: یک بخش مربوط به عملکرد بازیکنان است و من قبول دارم که برخی از نتایج ما به هیچ عنوان در حد و اندازه نام سایپا و استان البرز نیست. ابراهیمی افزود: همچنین تبلیغات مناسبی نیز در شهر انجام نمی‌شود که امیدوارم در نیم فصل دوم این مشکل برطرف گردد. وی در پایان از هواداران سایپای البرز خواست تا در دیدارهای خانگی این تیم در ورزشگاه انقلاب کرج حضور یافته و با حمایت از بازیکنان و کادر فنی در موفقیت تنها نماینده استان البرز طی رقابت‌های فوتبال لیگ‌برتر کشورمان موثر باشند.
در پایان نیم‌ فصل نخست این رقابت‌ها، سایپای البرز با کسب 21 امتیاز در رده دهم جدول رده‌بندی قرار گرفت. این تیم در آخرین دیدار خود موفق به شکست چهار بر صفر نفت در آبادان شد.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود