22 مرداد 1391
شماره خبر: 10119

بدون حمایت هواداران موفق نخواهیم شد

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

بدون حمایت هواداران موفق نخواهیم شد

سپیدار آنلاین: سرمربی تیم فوتبال سایپای البرز گفت: ما امسال در لیگ برتر اهداف بزرگی داریم که به طور قطع بدون حضور و حمایت هواداران محقق نخواهند شد.
مجتبی تقوی اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت تیم‌های ورزشی برخورداری از امتیاز میزبانی و حمایت هواداران است. وی با اشاره به عدم برگزاری دیدارهای سایپا با استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه انقلاب کرج اظهار داشت: متاسفانه ما در این مسابقات از برگزاری دیدارهای خود برابر سرخابی‌ها محروم هستیم و باید در باقی دیدارهای خانگی بیشترین استفاده را از امتیاز حضور هواداران در ورزشگاه خود ببریم. سرمربی نارنجی‌پوشان کرجی در پاسخ به این پرسش که چرا هواداران سایپا از دیدار خانگی این تیم برابر داماش گیلان استقبال نکردند؟ گفت: برگزاری بازی‌های لیگ برتر در ساعت 22 شب تاثیر بسیار زیادی در عدم حضور مردم به ویژه جوانان در ورزشگاه‌ها داشته است. تقوی متذکر شد: البته ما در فصل قبل نیز با این مشکل روبه‌رو بودیم و متاسفانه نمی‌توانیم از حمایت هواداران در زمان برگزاری دیدارهای خانگی به طور کامل بهره‌مند شویم. وی بیان کرد: در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر سایپا برنامه‌ها و اهداف بزرگی داشته و می‌خواهیم در جمع تیم‌های صدرنشین جدول قرار بگیریم. سرمربی نماینده استان البرز در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ادامه داد: برای تحقق این اهداف نیازمند حمایت هواداران هستیم و به طور قطع اگر هواداران سایپا به ورزشگاه نیایند و از ما حمایت نکنند، به کسب موفقیت چندان امیدوار نخواهیم بود. تقوی تاکید کرد: ما نیازمند حمایت و حضور هواداران سایپا در ورزشگاه‌ هستیم و نمی‌توانیم بدون حضور حامیان خود به صدر جدول برسیم. وی ادامه داد: امیدواریم در دیدارهای باقیمانده، هواداران سایپا با حضور گسترده خود در ورزشگاه، از کادر فنی و بازیکنان به ویژه جوانان ما حمایت کرده و شرایط لازم برای تحقق اهداف سایپا را فراهم کنند.
ضرورت فرهنگ‌سازی برای جذب جوانان به ورزشگاه‌ها
تقوی در پاسخ به این پرسش که برای تحقق این مهم چه اقداماتی باید صورت گیرد، گفت: در گام نخست باید فرهنگ‌سازی کرده و شرایط ورزشگاه‌ها را برای حضور مردم و اشتیاق خانواده‌ها برای فرستادن جوانان و فرزندان به اماکن ورزشی فراهم کنیم. وی در پایان گفت: از سوی دیگر دستگاه‌های مختلف استان البرز باید بیش از گذشته از نماینده این استان در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال حمایت کرده و این امر نیز مشوق بسیار خوبی برای جوانان خواهد بود.



منبع : خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود