23 آبان 1394
شماره خبر: 152736

سلسله دوره آموزشی داوری دوره مقاومتی (2) در استان البرز برگزار شد

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی

سلسله دوره آموزشی داوری دوره مقاومتی (2) در استان البرز برگزار شد


سلسله دوره آموزش داوری دوره مقاومتی (2) با حضور قائم مقام مرکز داوری اتاق بازرگانی کشور روز پنج در البرز برگزارشد.
آرش ذوالفقار رئیس مرکز داوری اتاق بازرگانی البرز گفت: این دوره آموزشی با هدف ترویج داوری و آموزش ابعاد نظری و عملی برگزار شده و باتوجه به اهمیت موضوع استقبال خوبی از آن به عمل آمده است.
وی اظهار کرد: آشنایی حقوقدانان و بهره گیری از تجارب ارزشمند اساتید این حوزه از مهمترین اهداف برگزاری این دوره آموزشی است. رئیس مرکز داوری اتاق البرز،مفهوم، انواع ،اعتبار، زوال، آثار ، ماهیت و محتوای موافقت نامه را از موضوع های مورد بررسی در این دوره آموزشی برشمرد. وی خاطرنشان کرد: در روابط حقوقی ناشی از قراردادها و معاملات، بروز اختلافات همواره امکان وقوع دارد و در این شرایط ارجاع به داوری بهترین شیوه حل و فصل دعاوی تجاری است. ذولفقار سرعت، دقت در رسیدگی، صرفه جویی در هزینه ها، حل و فصل اختلافات به شیوه تخصصی یک مرحله بودن رسیدگی ، قطعیت آرا توجه به عرف و معاملات تجاری را از جمله مزایای داوری عنوان کرد و افزود: دوره های آموزشی داوری توسط اساتید برجسته حقوقی مرکز داوری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در حال برگزاری است.
وی تاکید کرد: گواهینامه های صادره بعد از این دوره آموزشی دارای اعتبار ویژه ای است و می تواند در صورت احراز صلاحیت متقاضی مبنای پذیرش داوران در اتاق های بازرگانی کل کشور یا دادگستری ها واقع شود.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود