29 آذر 1394
شماره خبر: 154914

موازی کاری مراکز دولتی مانع بهبود فضای کسب و کار شده است

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی

موازی کاری مراکز دولتی مانع بهبود فضای کسب و کار شده است


رئیس اتاق بازرگانی، صنایع ، معادن و کشاورزی البرز گفت: موازی کاری و جزیره ای کارکردن دستگاه های دولتی مانع بهبود فضای کسب و کار شده است.
رحیم بنامولایی افزود:با توجه به این مهم که سیاست دولت تدبیر و امید چابک شدن دولت و ضرورت انتقال اقتصاد دولتی به بخش خصوصی است ، بجا است این مهم در کوتاه ترین زمان در برنامه ششم گنجانده شود. وی اظهار کرد: اتاق بازرگانی وتشکل های خصوصی برای مشارکت و همکاری برای تهیه و تدوین دستورالعمل ها و آیین نامه ای اجرایی و انتقال اقتصاد دولتی به بخش خصوصی آمادگی دارند. وی افزود: در این زمینه به نحوه ای عمل خواهد شد که ضمن هدایت سرمایه ها ، شفاف سازی و کاهش کاغذ بازی اداری و رضایت عمومی را در پیش داشته باشد.
ضرورت کاهش مالیات و عملکرد شرکتهای تولیدی
رئیس اتاق بازرگانی استان البرز گفت: برای شفاف سازی اقتصاد در سال 95 واجباری شدن قانون تجدید ارزیابی دارایی به ویژه کاهش مالیات برعملکرد شرکت های تولیدی از 25 درصد سود حاصله به 5 درصد حداقل تا 10 سال آینده ضروری است. بنا مولایی ادامه داد: با واگذاری فعالیت های اقتصادی دولت به بخش خصوصی بستر برای رهایی از رکود و نیز کنترل تورم هموار خواهد شد.وی ادامه داد: در این صورت است که دولت می تواند در سال 96 با حذف چهار صفر از پول ملی مشکل روانی جامعه را به صورت جدی برطرف کند.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود