14 شهریور 1394
شماره خبر: 148444

اولویتهای سازمانی مبنای اصلی فعالیت ها و ارزیابی عملکردها محسوب می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

اولویتهای سازمانی مبنای اصلی فعالیت ها و ارزیابی عملکردها محسوب می شود


جبار باقری مدیر کل زندانهای استان البرز با اعلام این مطلب در نشست صمیمی با کارکنان ستادی گفت : مصالح سازما نی را با هیچ چیز عوض نمی کنیم و جای آنرا با مصالح شخصی عوض نخواهیم کرد.
وی افزود : مصالح سازمانی به عنوان رکن اصلی به شمار می آید که دارای اولویت های است که بایستی کامل آنرا بشناسیم و جهت اجرای آنها ساعی باشیم و منافع شخصی جای مصالح در سازمانی ننشیند ، بلکه بر عکس که پایه گذار آن شهید والامقام لاجوردی می باشد. و منشور آن بر برادری ، وفاق ، همیاری ، همدردی ، همراهی و مهربانی است ما باید تلاش نمائیم این خصائص را در خود پرورش دهیم که بتوانیم در انجام اولویتهای همچون ارتقای ضریب امنیت زندانها ، مسائل فرهنگی و تربیتی در زندانها ، حفظ و نگهداری منابع انسا نی و آموزش آنها و دیگر موارد کارآمد و مفید باشیم .
باقری تصریح نمود : مادر مجموعه کاری خود باید بدانیم چه چیزی از ما انتظار دارند یا شرح شغل ما چیست ؟ اولویت های سازمانی ما کدام است ؟ تکالیف سازما نی ما چیست ؟ چه انتظاری از ما می رود؟ مدیر کل زندانهای استان البرز ارتقای سطح آموزش را در هر زمان و مکان را خواستار شد و اظهار داشت : در هر رده و پستی که باشیم نباید از آموزش غافل شویم ،در سال گذشته با بازدید آموزشی از 14استان سعی شد از تجارب زندانبانی دیگر زندانها در سراسر کشور استفاده نماییم که باید این نوع از سبک آموزشی همچنان در دستور کار باشد . وی با بیان شیوه های مدیریتی در اداره امور به شیوه مدیریت در سایه اشاره نمود و اظهار داشت : مديريت سايه ، شكلي از اعمال مديريت است كه دستور دهنده واقعي حضور فيزيكي مشهود ندارد.لكن در قالب وچهره ديگران دستور مي دهد که مزایای مهمی دارد و لیکن نباید از این رویکرد غافل شد که چه بسا افرادی برای رسیدن به منویات شخصی به این روش کس یا کسانی را اجیر خود کنند و خواسته های شخصی خود را در این قالب بر اولویتهای سازمانی ترجیح دهند و کار سازی نمایند . مدیر کل زندانهای استان البرز در ادامه با اشاره به ویژگی های سازما نهای رسمی و غیر رسمی ، آن را به عنوان چهره دوم سازمان رسمی دانسته و اظهار داشت : نباید تصور شود عملکرد سازمانهای غیررسمی بر سازمان رسمی تاثیر ندارد چه بسا با هوشیاری و تدبیر نقش مهمی در ارتقای سازمانی اعمال کرد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود