12 تیر 1395
شماره خبر: 165624

نابودى اسراییل و آزادى قدس در دستور کار ملت‌هاى مسلمان است

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

نابودى اسراییل و آزادى قدس در دستور کار ملت‌هاى مسلمان است


فرمانده انتظامی استان البرز با تاکید بر اینکه نابودى رژیم صهیونیستى و آزادى قدس در دستور کار ملت‌هاى مسلمان است، روز قدس را نماد مقابله با ظلم و استکبار دانست.
سردار بخشعلی کامرانی صالح اظهار کرد: روز قدس روز بزرگی است که پیام های بسیار مهمی دارد و امروز ملت شریف ایران به عنوان متولیان این روز، الگو و سرمشق ملت های آزادیخواه جهان هستند.
وی در ادامه بیان کرد: همانگونه که فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) فرموده اند روز قدس پشتوانه امنیت کشور است و هرکسی که در این روز به خیابان می آید به سهم خود به امنیت کشور و امنیت ملت و حفظ دستاوردهای انقلاب کمک می کند. سردار کامرانی صالح ادامه داد: ابتکار هوشمندانه امام خمینی(ره) در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس در حقیقت خون تازه ای است که در رگ های امت اسلامی جریان می یابد و جلوی فراموشی آن را می گیرد. فرمانده انتظامی استان البرز گفت: روز قدس نماد بارز فرهنگ غنی اسلام در مقابله با ظلم و استکبار است و به همه مردم جهان این پیام را می رساند که همانگونه که امام حسین علیه السلام در مقابل حاکمان ظالم زمان خود زیربار ستم نرفت امروز ملت های ستمدیده و مظلوم جهان نیز با تبعیت از آن بزرگوار در مقابل استکبار جهانی می ایستند و حرفشان را به گوش دنیا می رسانند. وی ادامه داد: امروز صهیونیزم و استکبار جهانی درصدد آن هستند که مسئله قدس با مرور زمان به فراموشی سپرده شود و فلسطین را از نقشه جهانی حذف کنند اما حرکت تاریخی امام(ره) توطئه آنها را خنثی کرد و مانع رسیدن آمریکا و اسرائیل به اهداف پلیدشان شد. سردار کامرانی صالح خاطرنشان کرد: برگزاری با شکوه روز جهانی قدس باعث عقب نشینی حکومت غاصب اسرائیل و حامیان و همدستان این جرثومه فساد خواهد شد و به ملت مظلوم فلسطین این نوید را می دهد که در مبارزه و مقاومت تنها نیستند و از حمایت و پشتیبانی مردم مسلمان و آزاده جهان برخوردارند. وی با تأکید بر اینکه حضور مردم در این روز بزرگ در امنیت کشور نقش موثری دارد، گفت: امروز اسرائیلی ها برای دست اندازی به امنیت ملی کشور ما با کمک همدستان خود مدام توطئه چینی می کنند و برگزاری هدفمند و باشکوه مراسم روز جهانی قدس باعث توجه هرچه بیشتر جامعه جهانی به ظلم و دسیسه های رژیم مجعول صهیونیستی می شودو فتنه های آنها را در نطفه خفه خواهد کرد. فرمانده انتظامی استان البرز در پایان خاطرنشان کرد: در این جمعه آخر ماه ضیافت الله همه ملت‌هاى مسلمان به‌ویژه ملت غیور ایران اسلامی و به خصوص مردم شریف و شهید پرور استان البرز یک بار دیگر به صحنه آمده اند تا نشان دهند که مسئله فلسطین و نابودى رژیم صهیونیستى و آزادى قدس شریف کماکان در دستور کار همه ملت‌هاى مسلمان به‌ویژه جمهورى اسلامى ایران قرار دارد.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود