30 تیر 1395
شماره خبر: 166772

دستگاه های نظارتی باید پاسخگو باشند

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

دستگاه های نظارتی باید پاسخگو باشند


مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرزدرخصوص برخورد نکردن دستگاه های نظارتی با مسئولان متخلف گفت: دستگاه های نظارتی باید پاسخگو باشند.
حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد موحد افزود: برخی از مدیران در دستگاه های اجرایی با دریافت حقوق های بسیار بالا فضای نامناسبی را در سطح کشور به وجود آورند. وی اظهار داشت: در پی این فضا سازی اظهارنظرهایی توسط بعضی از مسئولان بالای کشور انجام شد که بعضا جای تامل یا سئوال دارد. وی گفت: برخی از مدیران دستگاه های اجرایی با دریافت حقوق های گزاف نوعی بی عدالتی را در جامعه به نمایش گذاشتند که باید با آنان برخورد مناسب صورت گیرد. وی بیان داشت: قطعا دستگاه های نظارتی باید کار خود را به صورت دقیق انجام دهند تا هرکسی تخلفی انجام داد برخورد مناسب صورت گیرد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز در خصوص انتشار برخی فیش های حقوقی جعلی برای برخی مسئولان گفت: دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی و نهادهای انقلابی قطعا از این قضیه مبرا هستند زیرا مشخص است که این مسئولان هیچگونه تخطی در این راستا نداشته اند و اگر احیانا شائبه ای وجود داشته باشد باید شفاف سازی صورت گیرد. وی از مردم نیز خواست تا مراقب باشند و از فضای مسموم مجازی تاثیر نپذیرند زیرا فضای مجازی معاند و مخالف، اقداماتی را علیه برخی از مسئولان نهادهای انقلابی انجام می دهند که یک حرکت ناجوانمردانه است. موحد گفت: قانون مشخص کرده هرکسی تخلف کرده بود برخورد مناسبی دریافت کند و اگر دستگاه های نظارتی هم تاکنون قصور کرده اند باید پاسخگو باشند. وی افزود: دستگاه های نظارتی باید حتما در وقت خودش اطلاع رسانی می کردند و اگر کرده اند اقدامی نشده یک مساله است و اگر نکرده اند باید پاسخگو باشند و اکنون با شفاف سازی باید اقدام مناسب را انجام دهند.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود