20 آذر 1390
شماره خبر: 2800

واگذاری تعداد محدودی تاکسی روآ به تاکسیداران کرجی

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

واگذاری تعداد محدودی تاکسی روآ به تاکسیداران کرجی

مدیرعامل سازمان نظارت بر تاکسیرانی کرج از واگذاری تعداد محدودی تاکسی روآ با شرایط ویژه پرداخت هزینه به تاکسی‌داران خبر داد.
به نقل از روابط عمومی سازمان تاکسیرانی این شهرستان، کریم افشار با اشاره به محدود بودن تعداد تاکسی‌های روآ اعلام شده از سوی اتحادیه تاکسیرانی کشور گفت: ثبت‌نام برای این دریافت این تاکسی‌ها از روز جاری آغاز شده که به علت محدود بودن تعداد این تاکسی‌ها، متقاضیانی که زودتر ثبت‌نام کرده‌اند برای واگذاری در اولویت قرار می‌گیرند. وی با تاکید بر ارائه خدمات بهینه حمل و نقل عمومی عنوان کرد: نوسازی ناوگان تاکسیرانی و تدوین برنامه‌ها و سیاست‌هایی مرتبط با این مهم از ارکان و مولفه‌های مهمی است که منتج به ارائه خدمات با کیفیت به مسافران می‌شود و به همین منظور نیز تحقق آن در دستور کاری این سازمان قرار دارد. این مسئول واگذاری تاکسی‌های روآ به متقاضیان را شامل شرایط وِیژه به لحاظ پرداخت نقدی خواند و افزود: تاکسی‌های روآ با در نظر گرفتن شرایط اقتصای تاکسی‌داران و ارائه خدمات پرداختی آسان به متقاضیان واگذار می‌شود. افشار در تشریح شرایط پرداخت برای خرید این نوع تاکسی عنوان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های کارشناسی شده، متقاضیان می‌توانند با پرداخت نیمه نقدی تاکسی‌های موجود را خریداری کنند.
نایب رئیس هیئت مدیره اتحادیه تاکسیرانی شهری افزود: متقاضیان در مرحله اول ملزم به پرداخت مبلغ ۴ میلیون و 180 هزار تومان وجه نقد به عنوان پیش پرداخت هست. افشار در ادامه عنوان کرد: مابقی مبلغ نیز در قالب دریافت چهار فقره چک از درخواست کنندگان اخذ می‌شود. وی مبلغ چک‌های دریافتی از متقاضیان را یک میلیون و 970 هزار تومان ذکر و اضافه کرد: چک‌های مورد نظر طی هشت ماه نقد می‌شود.
این مسئول با یادآوری محدود بودن تعداد این مدل تاکسی اذعان داشت: دارندگان پروانه تاکسیرانی برای خرید تاکسی‌های روآ می‌توانند در ساعات اداری به سازمان تاکسیرانی مراجعه کنند. افشار خاطرنشان کرد: متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 2811584 تماس حاصل کنند.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود