28 فروردین 1403
شماره خبر: 303150

آخرین تیر خلاص بر تابوت تابوی صهیونیست زده شد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی



مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز گفت: با جانفشانی نیروهای نظامی با محوریت سپاه، آخرین تیر خلاص بر تابوت صهیونیست زده شد.
حجت الاسلام والمسلمین علی دشتکی در مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کرج با اشاره به عملیات وعده صادق علیه رژیم صهیونیستی گفت: جهان امروزی از نظر امکانات و ابزار هوشمند شده و به تکنولوژی هوش مصنوعی دست یافته است. در چنین موقعیتی عمل دقیق بدون خطا نیازمند هنر است و عنایات حضرت حق و حضرات معصومین رو می‌طلبد.
وی با بیان اینکه چند دهه است که تهاجم جبهه باطل علیه ارزش‌های این نظام، انقلاب و ملت و شبیخون و قتل عام فرهنگی گوشزد می‌شود، به فرمایش رهبر معظم انقلاب در خصوص تشکیل جبهه واحد فرهنگی اشاره و مطرح کرد: اگر ما دقیق‌تر عمل می‌کردیم شاید امروز وضعیت بهتر و مشکلات کمتر بود. مقام معظم رهبری یک دید و نگاه و تدبیر کلی نسبت به موضوع جبهه حق و باطل داشتند.مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز افزود: این دید برخاسته از قرآن و عترت و بیانات معصومین نیز هست که گنبد آهنین سعادت، خوشبختی، آرامش و امنیت، اعتقاد یک جامعه است. علیرغم تمام هجمه‌های وارد شده به این نظام، به توفیق الهی، تدبیر امام راحل و مقام معظم رهبری و ایثارگری و صبوری ملت ایران امروز به جایی رسیده‌ایم که قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران زبانزد است.
شهدای راه قدس مسیر را برای اجرای عدالت و ظلم ستیزی هموار کردند
حجت الاسلام والمسلمین دشتکی عنوان کرد: قبلاً جهان قبول کرده بود که صهیونیست زیر یک گنبد آهنین قدرت و امنیت به سر می‌برد اما جبهه مقاومت آن گنبد و قدرت پوشالی را به سخره گرفت و به برکت خون شهدا و اقتدار و توان نظام، از فاصله بیش از یک هزار کیلومتری هدف گرفته شد و فرو ریخت. با جانفشانی نیروهای نظامی با محوریت سپاه، آخرین تیر خلاص بر تابوت تابوی صهیونیست زده شد.وی با اشاره به اینکه شهدای این مسیر راه را برای اجرای عدالت، ظلم ستیزی و نجات مظلومان هموار کردند، ضمن قدردانی از سکاندار سابق اداره اوقاف و امور خیریه کرج بیان کرد: جلوه‌های توحید، عترت و مسائل اعتقادی در این اداره و حوزه فعالیتی بسیار عیان بوده و یکی از جلوه‌های گنبد آهنین بالای سر این نظام، امامزادگان، مساجد و اعتقادات مردم هستند.حجت الاسلام والمسلمین دشتکی خاطرنشان کرد: وظایف ما بسیار سنگین است و باید با هوشمندی بیشتر و توجه به نگاه‌ها، تدابیر و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در این مسیر حرکت کنیم.وی توضیح داد: علاوه بر وظیفه اجتماعی گسترش فرهنگ قرآن و عترت یکی از اولویت‌های اساسی ما هر ساله تحقق شعار سال بوده که یکی از مصادیق تحقق بخش تولید شعار امسال، تولید مسکن است؛ ما می‌توانیم با ظرفیت‌های در اختیار اقدام جدی تری در این زمینه داشته باشیم.مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز تولید مسکن را یکی از ضرورت‌ها، اولویت‌ها و نیازهای امروز جامعه دانست و خاطرنشان کرد: پیشنهاد می‌شود قطعات کوچکی از موقوفات که رها مانده‌اند یا اجاره قابل توجهی ندارند را زیر بار تولید مسکن ببریم تا هم به جامعه کمک و هم خدمت بزرگی به حوزه وقف کرده باشیم و خروجی آن نیز می‌تواند رشد اقتصادی را رقم بزند.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود