30 فروردین 1403
شماره خبر: 303257

دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با مدیرعامل شرکت گاز استان البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی



مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با مدیرعامل شرکا گاز استان البرز دیدار و با وی در خصوص موضوعات مختلف از جمله خدمت به ایثارگران و مشارکت در اجرای طرح سپاس به گفتگو پرداخت.
سلیمان رستمیان در دیدار با کامران ایمانی با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و تقدیر و تشکر از مشارکت شرکت گاز در راستای خدمت به ایثارگران و مشارکت در اجرای طرح سپاس، گفت: شرکت گاز یکی از سازمان هایی می باشد که برنامه های بسیار خوبی را در حوزه ایثارگران به اجرا درآورده است.ایثارگران و خانواده هایشان متوقع و مدعی نمی باشند ما باید سعی کنیم حداقل انتظاری که آنها از این نظام دارند را برآورده سازیم.مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز افزود: ما مدیون ایثارگران هستیم باید ضمن خدمت به این عزیزان همواره قدردان این اسوه های صبر و ایثار باشیم.
کامران ایمانی مدیرعامل شرکت گاز استان البرز نیز با بیان اینکه باید به خانواده های شهدا نگاهی ویژه داشته باشیم، گفت :نظام جمهوری اسلامی ایران متعلق به خانواده های شهدا و ایثارگران است.
مدیرعامل شرکت گاز افزود :ما باید در قبال وظایفی که در قبال ایثارگران داریم، عمل کنیم و امور مربوط به این عزیزان را به موقع و در زمان خودش انجام دهیم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود