6 اردیبهشت 1403
شماره خبر: 303688

شرکت های دانش بنیان و سراهای نوآوری دانشگاه فرصت مناسبی برای تجاری سازی ایده ها هستند

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی



پروفسور اکبر مانوسی رئیس شورای هماهنگی مسلمانان کانادا (MCC NCR) و هیات همراه با دکتر حسین کلانتری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز دیدار و در خصوص همکاری های علمی بین المللی و انتقال تکنولوژی گفتگو و تبادل نظر کردند.
دکتر کلانتری در این نشست ضمن خوش‌آمد گویی به پرفسور اکبر مأنوسی و هیات همراه، ضمن معرفی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج و امکانات و توانمندی های این دانشگاه، اظهار امیدواری نمودند با توجه به اهداف مبین دانشگاه در حوزه دیپلماسی علمی و نیل به مرجعیت علمی، بتوان با توجه به فعالیت های علمی و فرهنگی پرفسور مأنوسی در کانادا، تعاملات علمی سازنده ای را رقم زد. دکتر کلانتری اظهار داشتند شرکت های دانش بنیان و سراهای نوآوری دانشگاه فرصت مناسبی است برای تجاری سازی ایده ها که می توان این امر را در نشست های آتی مورد بررسی قرار داد.
دکتر اکبر مآنوسی با اشاره به ضرورت تعاملات علمی بین المللی اظهار داشتند که انتقال علم وفناوری در سایه تعاملات بین المللی سبب می شود دانشجویان در عرصه علم و فناوری موفقیت های ارزنده ای را کسب کنند و حضور قدرتمندتری را در عرصه علمی جهانی تجربه کنند. ایشان در ادامه خاطر نشان ساختند اگر چه رویارویی با چالش ها در مسیر رشد و کسب علم اجتناب ناپذیر است، می بایست بر فرصت ها تمرکز کرد و موفقیت، حاصل انگیزه و دانش در سایه تلاش می باشد. در پایان طرفین اظهار امیدواری نمودند با بررسی فرصت های همکاری فی مابین دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج و شورای مسلمانان کانادا، اقدامات موثری در زمینه تعاملات علمی و تجاری سازی ایده ها صورت پذیرد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود