16 اردیبهشت 1403
شماره خبر: 304239

معلمان موجب بالندگی دانش آموزان هستند

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی



فرمانده انتظامي شهرستان ساوجبلاغ در مراسم تجليل از معلمان گفت: دبيران و معلمان آموزشي، با شمع وجود خود مي سوزند تا دانش آموزان به بالندگي برسند.
به مناسبت گراميداشت هفته معلم، سرهنگ " علي سليماني "، فرمانده انتظامي ساوجبلاغ با حضور در دبستان هاي علم و ادب و نيا مهر و در جمع دانش آموزان و دبيران فرهنگي، فرا رسيدن اين هفته را به همه معلمان و تلاشگران عرصه آموزش و تعليم و تربيت تبريک گفت. بنابراين گزارش، سرهنگ سليماني با قدرداني از خدمات ارزشمند قشر فرهنگي در جامعه و با اشاره به شغل مقدس معلمي، اين شغل را يکي از پاک ترين و زيباترين مشاغل در تمام دنيا دانست. وي افزود: کلمه معلم از زمان پيامبر اسلام، مورد تقدس بوده و از جايگاه اجتماعي بسيار ارزشمندي نيز برخوردار مي باشد.
اين مسئول انتظامي خاطر نشان کرد: دبيران و معلمان آموزشي، با شمع وجود خود مي سوزند تا دانش آموزان به بالندگي برسند و در اين راه و در ايفاي وظيفه و رسالت خود، از جان مايه مي گذارند.
فرمانده انتظامي ساوجبلاغ در جمع دانش آموزان با تاکيد بر قدرداني محصلان نسبت به زحمات و دلسوزي هاي آموزگاران خود، اظهار داشت: همه معلمان عزيز براي رسيدن شما به جايگاه هاي رفيع و بر افتخار در سطح کشور، توان و وقت خود را به کار گرفته اند چرا که همه مربيان آموزشي با پرورش انسان هاي بزرگ، براي کشورمان افتخار آفريدند. سرهنگ سليماني بيان داشت: با تعليم و تربيتي که نسل دانش آموز ما توسط معلمان گرانقدر مي آموزند از همين مجموعه ها دانشمندان و افراد گرانمايه اي پرورش يافته که حاصل سپري شدن عمر پر بهاي اين جامعه فرهنگي است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود