21 خرداد 1403
شماره خبر: 306080

رویداد اجتماعی "به‌دخت" در حمایت از بانوان کارآفرین کرج برگزار می‌شود

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی



معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج از افتتاح نمایشگاه عرضه و فروش محصولات مشاغل خانگی بانوان کارآفرین کرج خبر داد.
امیر اشتری با اشاره به اهمیت نقش تأثیرگذار بانوان در جامعه و حمایت از مشاغل، تلاش‌ها و مهارت‌های مختلف زنان در شهر کرج، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین رویکردهای مدیریت شهری حمایت از بانوان کارآفرین است.وی افزود: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج در یک برنامه‌ریزی متفاوت، اقدام به برگزاری نمایشگاهی با نام "به‌دخت" کرده است.رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج گفت: در این نمایشگاه، شاهد عرضه و فروش محصولات خانگی بانوان کارآفرین شهر کرج و ارائه خدمات و محصولاتی نظیر پوشاک، نان و شیرینی، ملزومات حجاب، صنایع دستی و مواد غذایی و... خواهیم بود.اشتری بیان داشت: این رویداد اجتماعی از روز ۲۱ تا ۳۱ خردادماه در فرهنگسرای کوثر واقع در کرج، چهارراه کارخانه قند، میزبان حضور تمامی شهروندان گرامی خواهد بود.
وی اضافه کرد: نمایشگاه "به‌دخت" با هدف حمایت و کمک به شناخت بانوان توانمند حوزه کسب و کار، کارآفرینی و حمایت از کالای با کیفیت ایرانی برگزار می‌شود و بدین وسیله از تمامی مردم فهیم و مهربان شهر کرج دعوت به عمل می‌آید در این نمایشگاه حضور بهم رسانند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود