29 مهر 1403
شماره خبر: 312587

مدیریت درمان تامین اجتماعی استان البرز در ارزیابی عملکرد گروهی رتبه دوم را کسب کرد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی



مدیریت درمان تامین اجتماعی استان البرز در ارزیابی عملکرد گروهی سه ماهه دوم سال 1403 موفق به کسب رتبه دوم در بین مدیریت های درمان سراسر کشور شد .
به گزارش روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان البرز ؛ دکتر داریوش طاهرخانی در جلسه تحلیل و بررسی شاخص های عملکرد گروهی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان البرز ، کسب جایگاه دوم ارزیابی گروهی مزایای انگیزشی در بین مدیریت های درمان سراسر کشور را حاصل تلاش و اقدام گروهی مجموعه کارکنان مدیریت درمان استان بیان کرد و اظهار داشت : عملکرد گروهی همکاران مجموعه نتایج بسیار ارزشمندی برای استان به ارمغان آورده است و کسب این رتبه نیز یکی از دستاوردهای مهم کار تیمی و گروهی استان بوده است که علاوه بر ارائه خدمات مناسب به بیمه شدگان و مردم برای همکاران نیز نتایجی به همراه داشته است .
مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز افزود : همت ، تلاش و کوشش ، مسئولیت پذیری و انجام کار گروهی همکاران در استان از مهمترین شاخصه های تحقق این مهم بوده است و کسب این جایگاه متعلق به تمامی همکاران استان در سطح ستاد مدیریت و مراکز درمانی تامین اجتماعی استان است و امیدواریم با همدلی و همراهی تمامی همکاران بتوانیم این روند را ادامه داده و باز هم همانند گذشته رتبه برتر کشور را کسب نمائیم .
دکتر طاهر خانی بیان داشت : ارزیابی شاخص های عملکرد گروهی یکی از اقدامات بسیار مهمی است که به صورت سه ماهه و در پایان هر فصل در سطح سازمان تامین اجتماعی انجام می گیرد و علاوه بر رقابت مناسب استان ها در کسب این رتبه ها نتایج ارزشمندی نیز در حوزه عملکرد و خدمت رسانی حاصل می شود .
شایان ذکر این ارزیابی عملکرد گروهی بر اساس شاخص های تعیین شده در حوزه های درمان ، توسعه مدیریت و منابع انسانی ، برنامه ریزی مالی و پشتیبانی ، فناوری اطلاعات ، آمار و محاسبات ، فرهنگی و اجتماعی و امور استانها ، بازرسی و رسیدگی به شکایات ، حقوقی و قوانین و مقررات ، حراست ، روابط عمومی و همچنین شاخص های بین بخشی لنجلم می گیرد و تمامی ادارات کل و مدیریت های درمان را در سراسر کشور مورد ارزیابی قرار گرفته و نتایج آن به صورت فصلی اعلام می گردد .
در ارزیابی دوره دوم سال 1403 نیز مدیریت درمان تامین اجتماعی استان البرز پس از مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه در جایگاه دوم قرار گرفته و مدیریت درمان استان کرمان نیز جایگاه سوم را کسب کرده است .
وی در پایان با قدردانی از زحمات و خدمات کارکنان خاطر نشان کرد : همیشه همکاران گرانقدر در تلاش برای کسب جایگاه بالاتر بوده اند و قدردان زحمات تمامی همکاران هستیم . ولی کسب رتبه های برتر مسئولیت همکاران را بیش از گذشته می کند چرا که حفظ این جایگاه ها برای استان بسیار ارزشمند است و امیدواریم با همت و تلاش همکاران این روند ادامه یابد و همانند گذشته رتبه اول کشوری را کسب نمائیم .

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود