17 اسفند 1390
شماره خبر: 5573

پارک موزه دفاع مقدس در شمال عظیمیه ساخته می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه گزارش

پارک موزه دفاع مقدس در شمال عظیمیه ساخته می شود

سپیدار آنلاین: سرانجام پس از مدتها انتظار و پیگیری، کار واگذاری زمین جهت احداث پارک موزه دفاع مقدس در استان البرز به نتیجه رسید و به زودی با احداث موزه دفاع مقدس در البرز یاد و یادگا ر روزهای پر از حماسه دفاع مقدس به هم می رسند.
در عرصه رسانه هیچ کاری شیرین تر از آن نیست که بتوان با قلمی روان از دردها و مشکلات گفت و نوشت . بویژه آنکه این درد از جنس فرهنگ ایثار و شهادت باشد. امر مهمی که در زمان خود باعث شد تا امروزمان در سایه امنیت و آسایش سپری شود و تاریخ ماندگاری برای نسل فردا؛ تا نسل های آتی به بزرگ مردان و زنانی ببالند که دیروزشان را ساخته اند و خود فردایشان را خواهند ساخت. پارک موزه دفاع مقدس طرحی بود که در سفر هیأت دولت به استان البرز به تصویب رسید اما به رغم گذشت یک سال از ابلاغ مصوبه، زمین موردنیاز برای اجرای طرح واگذار نشد. اینک خبر می رسد در جلسه اخیری که با حضور استاندار البرز، معاون فنی و عمرانی استاندار و مدیرکل مسکن و شهرسازی استان برگزار شد تکلیف زمین پارک موزه دفاع مقدس مشخص شده و 20 هکتار از اراضی شمال عظیمیه کرج برای احداث این موزه اختصاص می یابد.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان نیز از آغاز مطالعات پارک موزه دفاع مقدس خبر داد و گفت: با واگذاری زمین که مهمترین گام برای اجرای این طرح می باشد، مطالعات اجرایی طرح نیز آغاز می شود که امید می رود در سایه تعامل و همکاری مسؤولان استانی شاهد احداث پارک موزه ای که بسیار متفاوت از پارک موزه های اجرا شده در سطح کشور است، باشیم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود