4 تیر 1391
شماره خبر: 8207

حامیان تروریسم مدعی دفاع از حقوق ملت‌ها شده‌اند

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

حامیان تروریسم مدعی دفاع از حقوق ملت‌ها شده‌اند

فرماندار شهرستان شهریار گفت: امروز کسانی که سه دهه قبل فرمان ترور ناجوانمردانه بزرگان انقلاب اسلامی را صادر و از تروریست‌ها حمایت می‌کنند، به دروغ مدعی دفاع از حقوق ملت‌ها شده‌اند.
سید عباس جوهری در شهریار اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری مرجعیت معظم شیعه، حامیان غربی رژیم منفور طاغوت دست به دفاع از معاندان و ضد انقلاب‌ها پرداختند. وی تصریح کرد: غربی‌ها هیچگاه سقوط رژیم دست‌نشانده خود در ایران را باور نمی‌کردند و به همین دلیل با حمایت از ضد انقلاب داخلی و خارجی به دنبال بازگرداندن شرایط پیش از انقلاب در کشورمان بودند تا بتوانند به راحتی بر منابع و ثروت ما مسلط باشند.
اهداف دشمنان خارجی از ترور بزرگان انقلاب
عالی‌ترین مقام اجرایی در شهرستان شهریار در پاسخ به این پرسش که چرا در روزهای نخست انقلاب شاهد ترور بزرگانی چون شهید مظلوم بهشتی بودیم، ابراز داشت: غربی‌ها و مزدوران آنها در داخل کشور تصور می‌کردند که با شهادت و از میان برداشتن این بزرگان، انقلاب ملت شکست خواهد خورد. جوهری افزود: به همین دلیل با حمایت و هدایت تروریست‌ها دست به ترور‌های گسترده‌ای در کشور زدند، غافل از اینکه ملت و رهبران انقلاب ایران به نیروی ایمان قوی مجهز بوده و دیگر در برابر زورگویان و حکام فاسد سر تعظیم فرود نمی‌آورند. وی تاکید کرد: از همین رو است که شاهد هستیم هر تروری که در کشور انجام می‌شد، مردم و مسئولان ما را برای پیگیری آرمان‌ها و اهداف انقلاب مصمم‌تر می‌کرد.
غرب اصلی‌ترین حامی تروریست‌ها است
فرماندار شهرستان شهریار در پاسخ به پرسش دیگر خبرنگار فارس مبنی بر اینکه ترورهای اول انقلاب از سوی چه کسانی طراحی و هدایت می‌شد؟ عنوان کرد: به ظاهر منافقین کوردل و ضد انقلاب این ترورها انجام دادند، اما در عمل اگر نبود حمایت‌های گسترده کشورهای زورگوی غربی هرگز آنها موفق به عرض اندام در برابر انقلاب ملت ایران نبودند. جوهری تصریح کرد: مستندات بسیاری در این زمینه وجود دارد، از جمله اینکه مزدوری که طرح ترور شهید مظلوم بهشتی و شهدای هفتم تیر را اجرایی کرد، به خارج از کشور گریخته و تحت حمایت کشورهای غربی قرار گرفت. وی تاکید کرد: با وجود حمایت آشکار غربی‌ها به ویژه آمریکا و انگلیس از تروریست‌ها در سراسر جهان، این کشورها مدعی دفاع از حقوق بشر و ملت‌ها نیز هستند که این ادعا جزو مضحک‌ترین مطالبی است که منتشر می‌شود. این مسئول در پایان اذعان داشت: البته امروزه مردم در سراسر جهان آگاه شده و دیگر به راحتی دروغ‌ها و ادعاهای خالی از واقعیت آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها را باور نکرده و به روشنی می‌دانند که آنها بزرگ‌ترین حامی تروریست‌ها هستند.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود