23 آبان 1391
شماره خبر: 14898

همایش امر به معروف و نهی از منکر توسط ستاد احیاء در البرز برگزار می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

همایش امر به معروف و نهی از منکر توسط ستاد احیاء در البرز برگزار می شود

سپیدار آنلاین: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز و دبیر شورای فرهنگ عمومی از برگزاری هجدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان و تصویب 5 مصوبه خبر داد و گفت: برگزاری دو همایش استانی امر به معروف و نهی از منکر از جمله مصوبه های این شورا ویژه ایام محرم است.
مجتبی ابراهیمی درباره آخرین جلسه و مصوبات شورای فرهنگ عمومی استان اظهارداشت: هجدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان با حضور اعضا برگزار شد و طی آن پنج مصوبه به تصویب رسید. وی با برشمردن مصوبات این شورا افزود: گردهمایی اجتماع طلاب حوزه های علمیه استان در محل مصلی کرج توسط سازمان تبلیغات اسلامی و با مدیریت حوزه های علمیه استان نخستین مصوبه این جلسه بود. اجرای دو همایش امر به معروف و نهی از منکر توسط ستاد احیاء در استان دبیر شورای فرهنگ عمومی البرز گفت: با آغاز دهه محرم و ضرورت توجه ویژه و احیاء امربه معروف و نهی از منکر دو همایش توسط معاونت های ستاد امر به معروف و نهی از منکر با همکاری معاونت ادارات و ستاد احیاء به ریاست معاون سیاسی امنیتی استانداری البرز معاونت ادارات ستاد احیاء در استان برگزار می شود. وی افزود: برگزاری همایش دیگری توسط دادگستری به ریاست مهدوی راد از دیگر مصوبه های این شورا بود. ابراهیمی همچنین گردهمایی پنج هزار نفری دانش آموزان با همکاری سپاه پاسداران و آموزش و پرورش در مصلی کرج را نیز از دیگر مصوبات شورای فرهنگ عمومی استان برشمرد.
نظارت بر جریان های انحرافی در ایام محرم
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز نظارت بر جریان های انحرافی در ایام عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) را نیز از دیگر مصوبات هجدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی ذکر کرد و گفت: با توجه به بروز برخی جریان های انحرافی در عزاداری ها این موضوع در دستور کار شورا قرار گرفت تا جریان های احتمالی توسط دستگاه های امنیتی استان رصد و پیگیری شود. مجتبی ابراهیمی برگزاری جلسات اخلاق عاشورایی با همکاری و مدیریت حوزه های علمیه استان ویژه مدیران و دست اندارکاران هیئت های مذهبی را از دیگر مصوبات این جلسه برشمرد.




منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود