29 آبان 1395
شماره خبر: 170033

قدردانی آموزش و پرورش ناحیه 4 از شهرداری منطقه 5 کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

قدردانی آموزش و پرورش ناحیه 4 از شهرداری منطقه 5 کرج


مدیر آموزش و پرورش ناحیه 4 کرج از خدمات دهی شهرداری منطقه 5 کرج به مدارس این ناحیه به ویژه در سه ماه گذشته قدر دانی کرد.
قاسم پوستین دوز افزود: نگاه مدیریت و پرسنل شهرداری منطقه 5 کرج به عرصه تعلیم و تربیت به دلیل تامین شرایط مناسب برای فعالان عرصه تعلیم و تربیت در مدارسی که محدوه جغرافیایی حوزه آن قرار گرفته اند قابل تقدیر و تحسین برانگیز است. وی اظهار کرد: 32 مدرسه آموزش و پرورش ناحیه 4 کرج در محدوه مدیریت شهرداری منطقه 5 کرج قرار دارد که در سال تحصیلی 96-95 در بخش های مختلفی از جمله آسفالت ، بهسازی ، زیبا سازی ، رنگ آمیزی ، تامین تجهیزات ، ایجاد فضای سبز باغچه ای در مدارس ، لکه گیری جدول و آسفالت معابر و خیابان و کوچه های اطراف مدارس و توزیع مایع بهداشتی در مدارس این ناحیه ارائه داد.
مدیر آموزش و پرورش ناحیه 4 کرج بیان کرد: شهرداری منطقه 5 کرج در زمینه مشارکت با خیرین نیک اندیش نیز همکاری ویژه ای دارد به گونه ای که در آماده سازی مدرسه خیر ساز دکتر جلالی مهر نیز که یک مدرسه 12 کلاسه در بلوار 45 متری هوشیار است 800 متر مربع آسفالت ریزی و همچنین پاکسازی داخل حیاط مدرسه را انجام دادند. پوستین دوز در ادامه به مشارکت همه جانبه شهرداری منطقه 5 کرج در آماده سازی 32 مدرسه این ناحیه برای بازگشایی مدارس در سال تحصیلی 96-95 پرداخت و یادآور شد: اگر حمایت های لازم از آموزش و پرورش توسط خیرین نیک اندیش و مدیران شهری از آموزش و پرورش به ویژه ناحیه 4 کرج صورت نمی گرفت ، مدارس با این کیفیت کاری برای یک سال تحصیلی آماده نمی شدند. وی گفت: آموزش و پرورش ناحیه 4 کرج بیشترین جمعیت دانش آموزی با تراکم بالای دانش آموزی در البرز را تحت پوشش قرار دارد که درراه خدمات دهی به دانش آموزان نیاز به مشارکت همه جانبه مدیران ، اولیاء دانش آموزان و خیرین نیک اندیش دارد. آموزش و پرورش ناحیه 4 کرج 107 هزار دانش آموز دارد. استان البرز 430 هزار دانش آموز دارد.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود