14 آذر 1395
شماره خبر: 170727

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز: 9 دی روز ولایت و میثاق است

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز: 9 دی روز ولایت و میثاق است


رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: 9دی روز ولایت و میثاق است که دراین روز باید هر اقدامی را به منظور بصیرت افزایی هرچه بیشتر برنامه ریزی کرد.
حجت الاسلام والمسلمین محمد حسین روحی یزدی در نشست هماهنگی ستاد بزرگداشت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در یوم الله نهم دی ماه، افزود: استان البرز نیز به تبع ستاد مرکزی بزرگداشت این روز برنامه های ویژه ای را تدارک دیده تا هرچه بیشتر در مسیر راه ولایت و امامت قرار گیرد. وی ادامه داد: مواضع رهبری دراین زمینه تبیین شده و باید از آن تبعیت کرد چراکه شاهد آن هستیم که در فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری دو نکته مهم فتنه و نفوذ را بارها مد نظر قرارداده اند و این امر نشان از اهمیت موضوع دارد. روحی یزدی گفت: نمی توان به آسانی از بحث فتنه گذشت و این حصار باید به خوبی مورد تبیین قرار گیرد. این مسئول اظهار کرد: امروز شاهد انسجام خوبی در استان البرز هستیم که از این ظرفیت باید به نحو احسن بهره ببریم و برنامه ریزی خوبی هم برای 9دی ماه انجام شده است. وی اضافه کرد: برنامه 9دی (روز بصیرت) در مصلی امام خمینی (ره) کرج بصورت متمرکز برگزار می شود و در تدارک هستیم تا از ظرفیت مصلی های شهرستان های استان البرز نیز هرچه بیشتر بهره ببریم. روحی یزدی ادامه داد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بنای راهپیمایی ندارد و هر حرکتی که صورت می گیرد در قالب تظاهرات است که براساس برنامه ریزی از میدان توحید به طرف مصلی امام خمینی (ره) کرج راس ساعت 2.30 بعدازظهر انجام می شود.
وی خاطرنشان کرد: برنامه 9دی در کرج راس ساعت 3 بعدازظهر شروع می شود و سخنران آن سردار اسلامی جانشین فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلا می خواهد بود.رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: دراین روز با هدف بصیرت افزایی از شعارهای مناسب با 9دی استفاده می شود. دراین نشست هریک از نمایندگان حاضر به بیان نقطه نظرات خود در زمینه اجرای هرچه بهتر برنامه های روز 9دی پرداختند.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود