3 دی 1395
شماره خبر: 171760

طرح سنجش سلامت برای دانش آموزان جامانده در البرز اجرا می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

طرح سنجش سلامت برای دانش آموزان جامانده در البرز اجرا می شود


معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش البرز اعلام کرد: طرح سنجش سلامت برای دانش آموزان جامانده پایه اول ابتدایی و نوآموزان پیش دبستانی اجرا می شود.
جعفر مقیمی افزود: با توجه به ضرورت انجام سنجش دانش آموزان، اجرای طرح سنجش دانش آموزان بازمانده ویژه دانش آموزان پایه اول و نوآموزان پیش دبستانی، در دستور کاری مدارس ابتدایی البرز قرار گرفت.
وی با اشاره به اینکه در راستای اجرای شیوه نامه طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان و پیش دبستان بخشنامه ای به مدارس ابتدایی استان ارسال شده است اظهار کرد:لازم است مدیران مدارس به شناسایی دانش آموزان و اطلاع رسانی به اولیای دانش آموزان بازمانده از سنجش طبق دستورالعمل بخشنامه مربوطه اقدام کنند. وی بیان کرد: پایگاه های سنجش را برای دو گروه از دانش آموزان که شامل دانش آموزان پایه اول ابتدایی جا مانده از سنجش و نوآموزان پیش دبستانی است دوباره فعال می شوند. وی ضمن تاکید بر رعایت نکات مندرج در شیوه نامه اجرایی طرح سنجش از سوی مدیران مدارس ابتدایی در البرز خاطر نشان شد: شایسته است مدیران مدارس نسبت به ثبت مشخصات دانش آموزان پایه اول ابتدایی جامانده از سنجش تا روز شنبه مورخ 11 دیماه اقدام کنند. معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش البرز یاد آور شد: آموزش و پرورش نواحی 1، 3 و 4 کرج مسولئیت اجرای طرح سنجش دانش آموزان جامانده از سنجش سلامت در استان را بر عهده دارند.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود