28 آذر 1397
شماره خبر: 207158

90 طرح فناورانه در نمایشگاه هفته پژوهش البرز رونمایی شد

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

90 طرح فناورانه در نمایشگاه هفته پژوهش البرز رونمایی شد

رئیس دانشگاه خوارزمی گفت : 90 طرح جدید ارائه شده به نمایشگاه هفته پژوهش استان البرز رونمایی شد.
عزیزالله حبیبی در آیین پایانی پنجمین نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری استان البرز که در پردیس کرج دانشگاه خوارزمی برگزار شد،افزود: 400 طرح فناورانه به این نمایشگاه ارائه شد که 90 طرح آنها جدید بود.
وی به روند برگزاری این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: برای هر چه بهتر برگزار شدن این نمایشگاه 7 کمیته تخصصی همچون کمیته علمی، فناوری، دانش آموزی، اطلاع رسانی و... تشکیل شد.حبیبی اظهار داشت: در این نمایشگاه مجموعه دستاوردهای یکساله پژوهشگران، ایده پردازان و مبتکران عرضه شد که در نهایت از 40 پژوهشگر برتر، صاحب ایده، مهارت های برتر، دانش آموزان پژوهشگر ومعلمان پژوهنده تجلیل می شود.
وی گفت: در مدت پنج روز برگزاری نمایشگاه 340 دوره و کارگاه آموزشی و 20 همایش مرتبط با حل مشکل جامعه در سالن های دانشکده های مختلف دانشگاه خوارزمی برگزار شد.حبیبی افزود: همچنین در این مدت 12 قرارداد فن بازار به مبلغ 77 میلیارد ریال منعقد شده ا ست.وی اضافه کرد که امسال برای نخستین بار پژوهشگر مهارت افزا نیز جریان گذاشته شد که برترین های آن نیز معرفی می شوند.پنجمین نمایشگاه استانی هفته پژوهش و فناوری البرز از 24 تا 28 آذرماه در 170 غرفه در پردیس کرج دانشگاه خوارزمی برگزار شد.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود