18 مرداد 1391
شماره خبر: 9976

خبرنگاری از مشاغل حساس است

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

خبرنگاری از مشاغل حساس است

سپیدار آنلاین: بخشدار آسارا ضمن قدردانی از تلاش اهالی رسانه بر دقت در صحت اخبار تاکید و از خبرنگاری به عنوان شغلی حساس یاد کرد.
محسن محمدی با تبریک روز خبرنگار، از این شغل به عنوان شغلی حساس یاد کرد و گفت: این شغل در مقاطع حساس و سرنوشت ساز تاریخ نقش پررنگی ایفا کرده و نمی توان منکر تاثیر فراوان اخبار شد. وی افزود: اهالی رسانه و خبرنگاران باید با دقت نسبت به آنچه می نگارند توجه کرده و از صحت آن اطمینان حاصل کنند.
محمدی با اشاره به اینکه دسترسی به اخبار و اطلاعات با پیشرفتهای دنیای کنونی به راحتی امکان پذیر شده، گفت: خبرها به سرعت و در زمانی کوتاه به تمام نقاط عالم مخابره می شود به همین دلیل آنچه به قلم می آید از اهمیت فراوانی برخوردار است. بخشدار آسارا گفت: خبرنگاران به عنوان قشر فرهیخته جامعه با اطلاع رسانی و آگاهی بخشی می توانند زمینه تغییرات مثبت و مطلوبی را فراهم کنند. وی افزود: رسانه های در فرهنگ سازی نقش بی بدیلی دارند و باید تلاش کنند از این ظرفیت به بهترین شکل ممکن استفاده کرده، زمینه رشد جامعه را به وجود آورند. بخشدار آسارا همچنین ضمن قدردانی از فعالان عرصه رسانه در استان البرز، از تلاشهای خبرگزاری مهر به واسطه پیگیری و انتشار اخبار موثق قدردانی کرد.



منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود